![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lig alvast niet wakker van zijn bedreiging.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Ne gefrustreerde geitenneuker die wat stoer wil doen. Daar lig ik niet van wakker. Hopelijk wordt hij snel de martelaar die hij wil zijn. Maar als je die pippo op zijn home-made video'ke ziet : crapuulvolk eerste klas, dat zie je zo. Die hadden ze beter al van in zijn jeugd gecastreerd
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit: En kijk eens aan, mijn woorden zijn nog niet koud: Collega's Volvo Gent over Vlaamse Syriëstrijder: "Vriendelijke kerel" http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ke-kerel.dhtml Hij heet Mohamed Boudasis, is 28 jaar oud en werkte tot voor enkele jaren nog in de autofabriek van *Volvo in Gent. Collega's uit die tijd omschrijven hem als een vriendelijke kerel met wie ze nooit *problemen hadden. Wanneer Boudasis precies naar Syrië trok, was *gisteren niet duidelijk. Ondanks zijn slechte jeugd, werkte hij en was hij zeer vriendelijk. Dat verdient een pluim. Laatst gewijzigd door zonbron : 4 februari 2016 om 06:06. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Antwerpen is verloren en niet meer de stad die ze was.
Ik heb het te doen met mensen die daar nog wonen en via het OV zich verplaatsen. Vooral met die oude menskes dat geen geld of middelen meer hebben om te verhuizen. Ieders bomma is hier al overvallen. Dusja, die mensen slapen al even niet meer zo goed. Als cadeau krijgen die refugees als buren. Laatst gewijzigd door Peche : 4 februari 2016 om 07:41. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Naar alle waarschijnlijkheid w�*llen de Antwerpenaren niet meer slapen. Ze willen toch zeker geen seconde van het genot van de multiflauwekulturele verrijking missen. Daar blijven ze toch graag 24/7 wakker voor. Zeker weten dat het dat is, waar die 28-jarige multiflauwekulterrorist het over had.
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb vaak mijn bedenkingen bij De Wever, maar toegegeven, zijn reactie in deze mag er wezen.
Bijzonder ad rem, en dat zonder het vlees te laten aanbranden of de patatten tot mul te koken. Daar kan Dewinter nog iets van leren. Laatst gewijzigd door Frederik2000 : 4 februari 2016 om 20:29. |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Groot gelijk, die kerel zit nu in een hol, bang van Russische of Syrische Migs
![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En observeer de omgeving daar eens een uurtje. Stuur uw heet lief daar eens alleen naartoe. TIP loop vooral via dat stuk in de metro dat centraal met astrid verbind. bekijk de kermissen eens 15 jaar geleden en vergelijk ze met vandaag. Bekijk de sociale buurten en loop daar eens week na week door als het donker is. Ge zult er rap van terugkomen. Laatst gewijzigd door Peche : 5 februari 2016 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal vriendelijke kerels volgens de werknemers van Volvo. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo kennen we onze sossen... |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() En zou gij uw lief 's avonds alleen laten rondlopen aan het astrid?
Laatst gewijzigd door Peche : 5 februari 2016 om 14:57. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge kunt daar niets meer tegen doen. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Antwerpse Jihadi staat bij zijn ex collega's van Volvo Gent gekend als "een vriendelijke kerel..." Het zoveelste bewijs dat schijnbaar normale en goed geïntegreerde moslims op zeer korte tijd zomaar kunnen veranderen in extremisten die iedere niet moslim dood willen.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |