![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() 'T is ikke.
Aspro bruis enzovoort ... Nieuw leven, nieuw forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Welkom op het forum!
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Thnx Leeuw
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kom hier regelmatig piepen sjoeke. Echt actief kan je me niet meer noemen. Forummoeheid en ook wel tijdsgebrek. (Ik laat er mijn slaap niet meer voor, weet je ) Wat de andere rakkers betreft: Piano is opnieuw een loonslaaf ![]() Enfin, See you around bro! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Hey bro.
Happy to meet you here. Wont stray no more man; whatever happens. Ik ben ook een beetje forummoe, maar af en toe heeft het virus me toch nog te pakken, en dan vind je me hier. bekijk het mischien zo, Metser, één kerel heb je tenminste toch bereikt. Eentje die anders gewoon rechtdoor verkeerd was gelopen, in plaats van op tijd af te slaan. Thanks for that and see you sometime soon Laatst gewijzigd door albino : 31 oktober 2004 om 17:29. |
![]() |
![]() |