![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kind betast in Keuls zwembad: zes mannen opgepakt
http://www.demorgen.be/buitenland/ki...epakt-b2df81df http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...opgepakt.dhtml Citaat:
De aangehouden personen komen uit Afghanistan , Syrië en Irak !! Ik ben benieuwd naar het vervolg !! Verzonnen door het kind , of fantasie van de verdachte(n) ?? Wat bij effectieve veroordeling ?? Zijn het vluchtelingen , of reeds de Duitse nationaliteit ?? Verkrachtingen (verbergen) , zie ook o.a.: http://forum.politics.be/showthread.php?t=228637
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ne keer iets betasten kan toch geen kwaad moet kunnen hoort bij multicultureel verstaat dat toch ne keer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het waar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar die mensen zijn op de vlucht voor oorlog en ellende. Je moet dat begrijpen al die trauma's die ze in hun land en onderweg naar hier hebben opgelopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zijn al de vaders en moeders van wie de kroost wordt bepoteld? Je slaat die bepotelaars toch gewoon de kop in? Onweerstaanbare drang?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat de 6 niet probeerden om de kinderen van de verdrinkingsdood te redden ? Kunnen jullie misschien bewijzen dat dat niet zo is ?
Geef alle asielzoekers misschien een reddersdiploma !
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het betasten van het kind met het oog op seksuele handelingen waar was, dat zit er niets anders op dan:
Return To Sender!! Hoog tijd dat men die allemaal terug naar huis gaat sturen. ![]() Maar dat zal niet snel lukken me dunkt want we hebben weeral een klacht aan onze 'broek' Federaal Migratiecentrum dient klacht in tegen België Er zijn er dus nog steeds die er totaal geen kwaad in zien dat de EU overspoeld geraakt door dat soort van figuren. ![]() p.s. In de vroege morgend stond er nog een artikel bij de online kranten over een kindje dat aangeboden is geweest voor seksuele handelingen kindernet.nl was het of zo iets, niet zeker meer van.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2016 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Antwerps parket start onderzoek naar netwerk van tienerpooiers
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meisje (12) met goede punten en keurige ouders in greep van pooier
Volgende zin stoorde mij best wel enorm. Citaat:
Op menig 'chatbox', andere Asociale media, valt het dikwijls zo goed op dat er figuren zijn die op een bepaalde manier mensen proberen te ronselen, afspraken proberen te maken met mensen, meisjes wat mooie woordjes in de 'oren' fluisteren. Mensen die op bepaalde afspraken ingaan kunnen wel eens voor eigenaardige en hoogst vervelende toestanden komen te staan. Niet de eerste die daar op ingaat, die tijdens een afspraak in elkaar geslagen geworden is en van zijn/haar bezittingen beroofd is geweest. ![]() Toen ik hier pas kwam schreef ik al, dat de zogenaamde 'loverboys', een pest zijn in veel gevallen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2016 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet dat begrijpen, ze waren op zoek naar een vrouw om mee te trouwen.
Die mannen inspecteren enkel de koopwaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toch vind bovenstaande antwoord een leuke topper ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |