![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor wat het waard is: RIP slachtoffers, en veel sterkte en moed gewenst aan de familie en geliefden van de slachtoffers.
Ook een spoedig en volledig herstel gewenst voor de vele gewonden. En voor de daders en hun kompanen: moge deze eeuwig branden in de hel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan we nu in groep bleiten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() jij kunt het bij je buurvrouw.
![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je had deze draad misschien beter in Maatschappij gemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Bert Anciaux als dirigent of zo?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word er een beetje onverschillig van.
De lijst wordt zo lang dat het mij afstompt. https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_...sche_aanslagen Ook het obligate politiek correcte gewauwel erover in de media kan me maar matig enthousiasmeren. En ik weet dat binnen een kleine week bijna iedereen buiten een paar rechtstreeks betrokkenen, even onverschillig zal zijn als ik nu.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er van overtuigd dat na het afsterven van het lichaam er ook voor moslims helemaal geen ander vorm van bewustzijn noch bestaan volgt.
Ik hoop dat de wetenschap hier ooit bewijs voor vindt, wat meteen het einde van religies zou kunnen betekenen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 22 maart 2016 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de fanatici niet misschien, de honderden miljoenen andere volgers waarschijnlijk wel.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Stoeptekeningen aan de beurs!
Witte rozen en bougiekes! Knuffelen met het langharig marxistisch tuig dat ons het multikultopia door het strot heeft geramd! Verbroederen met de vijand! Laat er ons een triestig muziekje bijhalen zoals in het VRT-journaal. John Lennon - Imagine. Nope ... Nog altijd geen tranen. De tranen zijn oep, Léo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat emo gedoe altijd opnieuw.
Wat scheelt er toch aan de mensen?
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is allemaal koren op de molen van de terroristen.
Hoe meer gejammer en nieuws, hoe meer ze kraaien van vreugde. Doe dat eens niet.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermijd al lang het spitsuur in de Brusselse metro, niet omwille van terreurdreiging, maar gewoon omdat ik niet in een harington geperst wil worden. Ik heb voordien ook al metro's moeten laten wegrijden omdat ze té vol waren. Daarom ga ik door Maalbeek nu rond 7:30h
Wie zit er in die wagons ? Heel de wereld. Franse en Nederlandse conversaties zijn soms in de minderheid. Nederlands hoor je meestal van stundente(n/s). Frans grotendeels van Afrikanen. Zonder deze laatsten zouden de Belgische talen die je hoort in de minderheid zijn, vergeleken met Slavisch, Spaans en nog wat andere talen die ik niet kan determineren. Engels is eigenlijk vrij schaars, wordt meestal alleen gesproken in een internationale groep. Maar goed er zit daar volk van heel de wereld. Er zitten arbeiders in verfgespatte werktenue, knappe poppetjes die misschien werken in een parfumerie of mode winkel, grijze muizen, oudere mensen, veel studenten. Ik haat kinderen op de metro, toch als ze naast of over mij zitten. Stampen tegen je schenen, trappen op je voeten, maken lawaai, duwen en schoppen en zitten niet stil. Ik zou ze liefst uit het raam gooien, maar heb dat nog nooit gedaan. De meeste kinderen op de metro zijn niet van Westerse afkomst. En dan heb je ook nog de buggies met babies, voor het grootste deel geassocieerd met hoofddoekdragende moeders. De dappere jihadi's straffen het westen door dit bonte gezelschap op te blazen. Ik denk dat het gewoon een bloedlustige cultus is. Dood zaaien, om het even wie, brengt hen het paradijs.
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN