![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me nog iets anders te zijn, dan "leerlingen dansen ...."
Nu denk ik niet dat er geen problemen zijn met die gasten, op meerdere scholen. Maar tenminste is dit dan toch mogelijk een kentering. titel: School start tuchtprocedure tegen leerlingen die aanslagen leken goed te keuren http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...ssel/1.2610958 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Vrije meningsuiting telt alleen voor links, tot zover 'onze waarden en normen' ...
Wat die kinderen betreft : het land uit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan het mij al inbeelden:
"Die Jihadisten hadden hun redenen"
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig had hij niet de tijd om te bederven...
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Tuchtprocedure, allemaal goed en wel, maar wat houdt dat dan concreet in? Een paar weken strafstudie, een schorsing of ze van school sturen?
En wat daarna? En bovendien: wat heb je daar concreet mee bereikt? Dat je twee recalcitrante schoftjes bijna een garantie biedt om hetzelfde pad als Bakraoui te gaan bewandelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar welke van die schijtlaarspolitiekers heeft er de ballen voor om eens eindelijk slagvaardig op te treden???? Ik denk dat die alleen te vinden zijn in het VLAAMS BELANG. Laatst gewijzigd door Garry : 24 maart 2016 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In wezen zoals de Belgische staat omging met de waarschuwingen van de buitenlandse veiligheidsdiensten.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 maart 2016 om 18:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Like als je allochtoon bent 9 januari 2015 · #CurlyPower jonge moslims juichen aanslag massaal toe ! https://nl-nl.facebook.com/permalink...16730938523214 Citaat:
http://www.wijwillenhetweten.nl/2016...-om-aanslagen/ http://www.wereld-nieuws.com/jonge-m...g-massaal-toe/ https://www.youtube.com/watch?v=yLCD1pJNhvw http://www.dagelijksestandaard.nl/20...fdingsgebaren/ http://fenixx.org/2016/03/22/gematig...-in-amsterdam/ Dankzij de "aanbevelingen voor de media" lijkt er in Belgique niets aan de hand te zijn met juichende moslimjongeren....
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zooitje heeft geen aanmoedigingen nodig om op het slechte pad te geraken, dat zit al volop op het slechte pad en ze zijn er nog fier op ook, inclusief hun ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() De fantasten slaan weer toe:
http://nodisinfo.com/53985-2/ "The grand faith of islam is attacked" (en niet Brussel blijkbaar), "islamic terror is a fraud", basketbalspeler Sebastian Bellins echte naam is eigenlijk het joodse Bellinsky en de zionisten hebben dit opgezet. Wordt op dit moment verwoed gedeeld op Facebook onder islamitische accounts. Het ergste is dat ik vrees dat dat dan nog geen extremisten zijn. Een andere druk gedeelde link verwijst naar de gewonde vrouw die belt naar het thuisfront, terwijl naast haar de arme Indiase stewardess bloedend en dooreengeschud op een bankje hangt. De bellende vrouw zou dezelfde zijn als diegene in Parijs, Boston en zoveel andere plaatsen. Conclusie van dat achterlijk samenzweringsvolk, ondanks massale reacties van mensen die er op wijzen dat die vrouwen er toch allemaal heel anders uitzien: opgezet spel. Ik heb op Facebook een zwarte Amerikaan zien passeren die de foto van De Morgen laat zien waarin Obama ludiek als aap werd voorgesteld, en er een soort omgekeerd racisme statement ("reverse racism day" - wat dat ook moge wezen) van maakt waarbij hij België een welgemeende "fuck you" toewenst. Ik reageerde er eerst op met een fotoreeks waarin Bush met meerdere gelaatsuitdrukkingen iedere keer naast een chimpansee wordt gemonteerd die min of meer gelijkaardige grimassen trekt, ludiek bedoeld, maar toch geen racisme... Maar ik heb het er weer afgehaald, wat doet het er toe... Ik ga die link hier niet plaatsen want ik ben om een welbepaalde reden met hem bevriend. Er lopen veel geschifte mensen rond in deze zieke wereld...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 24 maart 2016 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Een beter idee? Terug naar dezelfde school sturen en het signaal geven dat wij dat tolereren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oppassen, dat is VB-praat, seffens wordt BDW weer woedend.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |