![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We zitten hier op dit forum op mekaars kap, we maken ruzie, we beledigen mekaar af en toe, en dat allemaal om onze politieke mening of overtuigign.
Is het de top 1000 of is het mijn verlof dat nu wel heel dicht bijkomt maar ik ben zowat aan het terugblikken en weet ge politiek is belangrijk in het leven aangezien de politiek een grote invloed heeft op een mens zijn leven. Maar wat ECHT belangrijk is in een mensenleven is niet politiek. Het is GELUK. Geluk dat ge een levenspartner hebt die lief en leed met U wil delen. Een partner die uw fouten kan vergeven en door de vingers wil zien. Een partner die uw trouwe metgezel is. Iemand die samen met U de storm van het leven wil doorstaan. Ik ben dit jaar 20 jaar gehuwd en nog altijd met dezelfde trouwens. En ook in ons huwelijk waren er soms wilde golven, maar ik kus mijn beide pollen dat wij altijd samen die wilde golven hebben bereden (en mekaar... hehe). Sommigen zullen denken dat ik een verzuurde zeveraar ben (ik doe soms moeite om zo over te komen) maar in feite ben ik een gelukkige mens. Aan allen die een goede partner hebben in hun leven zou ik willen zeggen :verzorg uw geluk en bezie het niet teveel als iets vanzelfsprekends. Want als je het vanzelfsprekend gaat vinden glipt het door je vingers en als je je vingers te laat toe doet is het weg. Bij mijn vrouw en mijzelf is het er nog en we hebben onze vingers altijd op tijd kunnen dichtdoen. 't is te kostbaar om te laten glippen. Waarom ik dit hier schrijf ? Tja in mijn vroeger leven op andere ontmoetingsforums zoals deze hier was ik altijd bezig over relaties en nooit op de politieke forums en ik had zo het gevoel dat ik nog eens iets moest delen met de andere forumners zoals ik daar ook veevuldig deed. En nu ik voor 1 heeeeeleee laaaaaaaaange week sta met mijn vrouw en mijn kinderen in een of ander (hopelijk) zonnig land voel ik mij de koning te rijk en wou ik dit even delen met jullie. Hier gaat mij imago natuurlijk en zal ik als een softie beschouwd worden, so what, ik trek het mij niet aan. Ik ben gelukkig met mijn vrouw en kinderen en ik zie niet in waarom ik mij daarvoor zou moeten schamen of het zou moeten verzwijgen. En daarbij als ik niet terugkom omdat mijn vliegtuig moest neerstorten heb ik er gene last van he. en als ik terugkom en ge lacht mij er mee uit : ik zal altijd harder lachen dan jullie. Ach zoals Jos Ghysen vroeger zei op de radio : bij leven en welzijn tot volgende week. Hou van je partner zoals je van jezeld houdt en de liefde zal blijven. Hopelijk tot volgende week en anders tot ooit. X
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 29 oktober 2004 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dit is zowat het zinnigste dat ik op dit forum gelezen heb...
proficiat en geniet van je verdiende vakantieweek! softie ! ![]()
![]() |
#3 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Goei vakantie jong en ook proficiat met uw 20 jaren samen zijn.
btw : in een forum moet ge niet teveel dingen serieus nemen, we zitten hier allemaal voor de grap, anders waren we zelf in de politiek gegaan. ... allez dat denk ik toch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja,uw vrouw heeft het mij gisteren nog verteld,in da motel waar ik met haar was,da gij de slechtste nog ni zijt!
Ni op letten is maar wa zever! Trouwens ge hebt groot gelijk. Naar waar ge ook trekt prettige vacantie! En gelukwensen voor u 20 jaar geluk,bij mij bijna 30 jaar. Laatst gewijzigd door doornroosje : 29 oktober 2004 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() zoiet ,se da pakt mij ... snik snorf na se!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Amai ik kan het nog... dat op zich is al een hele geruststelling.
En ik zit hier inderdaad veelal voor de grap en meer dan de helft van mijn posten zijn eerder grappig bedoeld en ge kunt niet geloven hoe ik mij daar mee amuseer. En excuseer mij voor de bestemming maar ik ga naar Benidorm. tja... als mijn reputatie nu nog niet naar de maan was, dan is ze het nu he. Al moet ik zeggen dat het geen eerste keus was, maar het moest met vertrek en terugkeer op zaterdag zijn en Mallorca waar we eerst naar toe wilden kon niet op zaterdag. Dus was het derde keus zo'n beetje maar we zullen wel zien. Zo kan ik mij misschien jong voelen tussen de oudjes daar he..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Merci voor de gelukwensen en gij ook proficiat Doornroosje 30 jaar tja het vliegt voorbij he. allez die 20 jaar toch al. En we worden maar ouder en de tijd gaat maar sneller...
Maar nu ben ik echt weg of ik mis mijn vliegtuig ... salu
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard hebt ge gelijk. Waarom zitten we op een politiek forum mekaar af te katten? Simpel: omdat onze vrouwen voor ons het allerbelangrijkste zijn! Stel u voor dat we gingen hoeren en boeren op datingsites! Leve www.Politics.be/forum: de beschermer van den huwelijkschen trouw!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wens je een prettige reis, en misschien, heel misschien, mogen we binnen 20 jaar via ditzelfde forum je nog eens feliciteren. |
|
![]() |
![]() |