![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/cnt/dmf20160601_02...olitie-schoten
20 jaar bak. Maar ze hebben weer niets gedaan. Toch wreed hé. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doorweekte kleren en in een watertoren.
Ze waren zich aan het reinigen om aan hun gebed te beginnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor de rechtbank beweerden de drie eerste beklaagden dat ze niets te maken hadden met de feiten. “Ik was er niet bij en ik heb niet op de politie geschoten.”
Proberen gaat mee ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdom toch al die vreemde criminele smeerlappen het land uit! Hoeveel kost het weer per dag om dat ongedierte in de gevangenis te kweken voor zovele jaren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Den bak raakt vol. Weeral 3 verrijkers die levenslang riskeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tiefzoon.dhtml
Deze verrijker heeft dan weer 20 jaar gekregen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al het voorgaande: gewoon de voorbije week assiesen Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, waar blijven die bleiters die aanklagen dat er niks is om die mensen binnen 5 jaar al terug in de maatschappij te kunnen laten integreren ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pfff... chez nous en WalloBrux c'est un fait divers... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Per 'brommer' minstens 3/4e bewaker (loon, premies, sociale rechten enz.) Daarbij, nog eens recht op poep (mss. en moet kunnen) en kindersbezoek, in open lucht: 1 uur per dag: gaan wandelen en: de 'Cantina', waar men zo van alles en nog meer, kan bestellen?. Men mag vooral de telefoontjes niet vergeten, alhoewel dit aspect v.d.zaak, mij onbekend is evenals 'drugs', hetgeen überhaupt,in de Belgische gevangenissen zonder medeplichtigheid (tegen woekerprijzen) niet denkbaar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Voor deze die de taal van 'Molière' niet helemaal beheersen zijn, lees = 'Verpletterde honden' Inhoudelijks: Laat ons toch, de 'Waalse" Politiemensen " In zulke gevallen, de levensloop van moslim 'crapuul', gewoon beëindigen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Gewoon om plaatst te ruimen in overbevolkte 'KROT' gevangenissen, voor 'VERS' crapuul !! De mensen in dit 'Apenland' zijn Oooo!!, zo vergeetachtig. Laat 'de Rode Duivels' de 1/4 finale halen en alles is (zoals met een toverstok) vergeten en vergeven ??
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Deze sujets zullen na hun 'straf' praktisch 0% kans hebben om gerehabiliteerd te zijn en correct in de maatschappij te integreren. Tenzij ze natuurlijk de gevangenis in een kist verlaten.
Indien dit geen 'Echte Belgen' zijn, zou er een manier moeten bestaan om deze gangsters in het buitenland hun straf te laten uitzitten. Hiervoor kan desnoods wel een beetje betaald worden aan het land van opvang. Zo zijn wij ervan af en kost deze gevangene minder aan de maatschappij en kan het land waar de crimineel gaat logeren nog een centje eraan bijverdienen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Ik zie echt niet in, waarom wij de Landen van herkomst extra zouden moeten gaan belonen. Deze die ons hun 'crimineel' gespuis, in vroeger tijden hebben opgezadeld.
Wat is volgens jullie : 'een echte Belg' ? Voor werkelijk crimineel gespuis, deze die het onze medemensen behoorlijk wat last hebben aangedaan, verdienen niet in een knusse gevangenis te worden opgevangen. Deze hebben hun recht op 'solidariteit verbeurt! Het is hoog tijd voor het organiseren van een levensbeperkingssysteem. Dit laatste, om de betrokkene van zijn onverdraaglijk leven te ontdoen, alsook voor de samenleving te behoeden tegen mensen die zich ondraaglijk opstellen. De dood die als het ware, van een pijnlijk nutteloos leven bevrijd! Daarom, ja : voor het herinvoeren van de gerechtelijke doodstraf bv. 'Guillotine', voor dezen die zich ongetwijfeld schuldig hebben gemaakt aan massa terroristische moordpartijen! Eveneens, de praktische manier om de overbevolking in de gevangenissen tegen te gaan?
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Uitleveren naar hun land daar straf uitzitten een land "met eer" gooit of begeleid uitschot gewoon naar buiten het land uit..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nochtans een knappe verdedigingsstrategie Citaat:
Mij lijkt dat eerder een verzwarende omstandigheid, maar soit |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het gaat maar door.
http://www.gva.be/cnt/dmf20160608_02...oor-carjacking Die verrijkers toch hé. Al een geluk dat ze later ons pensioen gaan betalen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelooflijk !! ![]() Citaat:
De rechter kon hem net zo goed nog een vergoeding gegeven hebben om zijn vlucht te betalen ! Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juni 2016 om 15:01. |
||
![]() |
![]() |