![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alcohol mee op weg naar Rijsel is blijkbaar verboden.
Oke, vrij idioot als je weet dat enkele kilometers over de grens de supermarkten met massa's alcohol in voorraad wachten. Maar wat verplicht de politie aan de grens? Uitgieten dat bier!! En niet eens in een speciale container of IBC ofzo, neenee, gewoon langs de kant van de weg in de berm!! Is dat geen sluikstorten? Mogen wij voortaan op vakantie in Frankrijk overbodige vloeistoffen zo maar in de berm uitgieten? Ik voel het, een diplomatieke rel is in de maak! Snel Franse aandelen shorten is de boodschap!
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zie het onze regering nog nadoen. Al die Belgen die over de grens gaan winkelen moeten hun boodschappen op straat gooien en naar de dichtstbijzijnde Colruyt gaan
![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is dat een inbreuk op een van de vier vrijheden van de EU, namelijk vrij verkeer van goederen.
Maar ja, voetbalfans .... Ik moet onze prof gelijk geven: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160630_02364391 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valse concurrentie voor uwe tuinsproeier jong
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af in welke wet er staat dat je geen blik bier in je auto mag hebben in Frankrijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat die tuinsproeier nu maar aan mij over. Gij trekt u dat allemaal veel te hard aan. Komt allemaal wel goed. Ik ga daar voor zorgen. Ge kunt gerust zijn.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wet wordt door de politie bepaald, die dragen pistolen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen, gelukkig. Gazon met ros zijn vind ik
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Grappig,gewoon de eerste afrit nemen,het gehucht daar heet overigens "le Dronckaert" en naar de Auchan van Ronq rijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
inderdaad: de warenhuizen in & rond Rijsel hebben hun voorraden bier extra aangevuld (zegt een buurman van ons). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "this is so exciting" was dus gemeend? Sorry hoor, ik wist niet dat jij je zo snel zorgen maakte. Citaat:
Citaat:
Maar kom, ik ga erover zwijgen vooraleer het u allemaal teveel wordt.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed dat ze die klotevoetbalfans pesten.
|
![]() |
![]() |