![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is de link:
https://search.disconnect.me/De Tor browser werkt standaard met deze zoekrobot.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 8 augustus 2016 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast zijn er nog Bing en Yahoo. Probeer maar eens om een zoekopdracht in te geven.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() search.disconnect.me is geen zoekrobot. Het maakt standaard gebruik van de zoekrobot duckduckgo die je sowiso niet volgt. Als je bing ofzo kiest zorgt het progje er wel voor dat deze je niet kan volgen. Zo zit de zaak volgens mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga dat nog eens nakijken.
Tijdje geleden dat ik die nog gebruikt heb. Staat op een Usb3.0 stick in een Linux distributie de TOR. Eens nakijken hoe dat weer allemaal zat. Maar ik dacht ook dat hij de voorkeur gaf aan DuckDuckGo Ik had die op de StartPage gezet geloof ik. Deze snel nog even meegeven voor de 'fans' Zonder en met Tor - geen verschil
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 augustus 2016 om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is disconnect dan? Disconnect wordt op verschillende sites omschreven als een zeer belangrijke privacy-tool.
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Ik was dat eventjes gaan opzoeken voor jou maar mijn ubuntu is terwijl voor de tweede keer gecrashed vandaag. Misschien morgen als ik beter gezind ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je die TOR gebruikt zonder er om de één of andere reden misbruik van te willen maken dan draait die best goed.
Maar er zijn tal van 'onderzoekers' die dat zo niet zien of ook maar willen zien. Een TOR gebruiker is sowiso een 'gangster' volgens hen. Stof tot nalezen dan maar: TORRRRibullus Men heeft liever dan men alles kan zien waar iemand hij/zij met bezig is op het net, uit veiligheidsoverwegingen????? Windoz vol Telemetry (lees: ET (Win) Phone Home) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DoubleClick, opgericht in 1996, is een webadvertentiebedrijf dat grote namen in het klantenportfolio heeft als MySpace en The Wall Street Journal. De firma draait een omzet van 300 miljoen dollar met 1200 werknemers. Het bedrijf is sinds 2005 in het bezit van de investeerders Hellman & Friedman en JMI Equity. Die betaalden toen 1,1 miljard dollar voor DoubleClick. Op 2 jaar tijd hebben de investeerders dus 2 miljard dollar winst gemaakt op hun aankoop. BRONPrivacygroepen eisten de stopzetting van de fusie Google-DoubleClick. Lees meer hier. Tevergeefs.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 21 augustus 2016 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier in deze link
een video van de stichter van Disconnect, Brian Kennish. De stichter van Disconnect is een voormalig werknemer van Google en DoubleClick. DEFCON 19: Tracking the Trackers: How Our Browsing History Is Leaking into the CloudOok te bekijken op de site van Disconnect: https://disconnect.me/moreprivate
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten Reasons Why Cloud Computing is a Bad Idea
Een iets ouder artikel over Cloud (alles in een wolk????) Ik mijd het als de pest dat cloud gedoe. Ik mijd ook Wi-Fi als de pest. Ik mijd tegenwoordig ook Windows als de pest. Dan denk ik ... zou ik niet beter mijn account opzeggen en de pc's buitenzwieren? (Als thuisgebruiker dan wel) Maar tegenwoordig hangen er al zodanig veel dingen (banken, andere diensten waar u uiteraard zonder er ook maar iets aan te verdienen eigenlijk een medewerker van bent) aan die pc's vast dat je haast niet anders kan om zo een toestel in huis te hebben. Wie schreeuwde dat ook weer van de daken: Iedereen zijn/haar pc? Ah, Van Quickenborne. Als je de dag van vandaag geen pc in huis hebt vraagt men u: Op Mars gezeten de laatste 20 jaar???
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Installeer voor de LOL Ghostery eens en aanschouw de 'trackers'
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Facebook Social Plugin TradeDoubler Google Adsense Google Analytics ... Leuker kan het er niet op worden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 augustus 2016 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
video video
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hier een korte handleiding voor Ghostery: https://extension.ghostery.com/nl/intro Ghostery functioneert op dezelfde wijze als Disconnect. Beide zijn browser extensies. Disconnect is open source. De broncode is open. Bij Ghostery heeft niemand toegang tot de broncode.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je demorgen.be bezoekt heb je tot 13 trackers aan je rekker.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://disconnect.me/ meldt volgende partners voor Disconnect:
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |