![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dit is mijn 55.555ste. De elfduizendste keer dat ik hier wijsheid kom verspreiden. Me dunkt dat enige felicitaties wel op hun plaats zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() komt nader en streelt mijn ijdelheid!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oehoe!! proficiat Anna!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op thai fora betekent 55555 -> hahahahaha
5 in thai = ha, vandaar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gefeliciteerd!
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (het deed me daar aan denken, lol)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten eerste is't Alberto.
Ten tweede staat uwe berichtenteller nog maar op 55552. Ten derde ben ik meer voorstander om deze draad te gebruiken als alternatief voor de kunstmatig in leven gehouden 11111-draad. Ten vierde is wegens besparing geschrapt.
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dankjewel!!! ![]() ![]() oef, ik vreesde al dat het iets met Albert Heijn te maken zou hebben! fassieeesten! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 18 oktober 2016 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is da feestje? Ik breng een pakje pruimthee!
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jay-P een pakje 555 would be nice, thank you ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eens gestreeld over je avator, maar die foto is zo klein en mijn vingers zo dik.
Nu, ik heb mijn best gedaan en gedaan wat je vroeg. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je gaat toch niet stoppen op dat getal hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je, de cijfers 555 hier betekenen in 't Chinees zoiets als snotterend gebleit (wu wu wu)?
Ietwat toepasselijk voor veel dat ik op deze site las van jou, vind je niet? ![]() Los daarvan, als ik Anna met dat pakje een plezier kan doen, waarom niet? 't is zijn feestje uiteindelijk.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf van mijn lijf
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijf wijf wijf wijf wijf wijf. Amai wijf wijven, proviziat !
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wijf TV ![]() SEX TV ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |