Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 februari 2017, 19:03   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard Klantvriendelijke NMBS speelt fietsen van reizigers kwijt

HASSELT - Tijdens werkzaamheden aan het station van Hasselt werd de fietsenstalling met daarin de tweewieler van Guy Huenaerts verhuisd. Daardoor ging de fiets verloren. “Jammer van mijn nieuwe fiets”, zegt Guy, die denkt niet alleen te zijn.
WIE?
Naam: Guy Huenaerts (50, manager)
WAAR?
Langvennestraat, Kuringen
WAT?
Tijdens werkzaamheden aan het station van Hasselt ging er wat mis met minstens één fiets...

Guy had op 28 oktober een nieuwe fiets gekregen voor zijn vijftigste verjaardag. Hij parkeerde hem ’s ochtends in de fietsenstalling bij het station van Hasselt, van waar hij naar Brussel spoorde. “Al weken tevoren was aangekondigd dat er op 7 november werkzaamheden zouden plaatsvinden aan een fietsenstalling bij het station”, zegt Guy. “Daarom plaatste ik mijn nieuwe fiets, ook op aangeven van medewerkers van Fietspunt, in een andere stalling. Zoals steeds sloot ik mijn fiets af en verankerde ik hem aan het frame van de stalling.”

“Die avond bleek dat mijn fiets toch was verplaatst. Na 30 minuten zoeken vond ik hem terug, maar mijn remmen en versnellingen waren wel kapot.”

“Dat ben ik de ochtend nadien even gaan melden bij het Fietspunt. Ik kreeg er het heuglijke nieuws dat mijn fiets kosteloos zou nagekeken worden. Een mooie geste, maar toen ik ’s avonds terug in Hasselt aankwam, was de stalling waar ik mijn fiets had achtergelaten, opnieuw verplaatst. Dit keer was mijn fiets nergens meer te bespeuren. Anderen waren eveneens vruchteloos naar hun fiets op zoek. Ik ben met de taxi huiswaarts gekeerd.”

“De dag nadien vond ik mijn fiets niet meer terug. Ik heb klacht ingediend bij de politie. Alleen krijg ik daarmee mijn fiets niet terug.”
“Ik begrijp dat ik verantwoordelijk ben voor mijn fiets en waar ik deze parkeer. Maar als ik deze achterlaat in een stalling van de NMBS, en wanneer deze stalling wordt weggenomen, dan ben ik daar toch niet meer verantwoordelijk voor?”

Dit komt van het betalend gedeelte van HBVL.


Kwa klantvriendelijkheid scoort de NMBS hier weeral goed.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 11:52   #2
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Dat is inderdaad niet netjes....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 14:31   #3
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Kwa klantvriendelijkheid scoort de NMBS hier weeral goed.
Alsof dit niet in andere situaties wel eens gebeurt...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be