Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2004, 20:04   #1
PieterP
Gouverneur

Standaard VRT nieuws, wanneer kwaliteit?

Op deze topic kom ik terug, meer onderbouwd wanneer ik wat meer tijd heb.
Ik aanvaard de uitleg niet over de macht van de kijkcijfers, ik wens toegevoegde waarde en kwaliteit. Ik doe ook niet mee met slogans als de rode VRT want dat soort idianenkreten lost niets op, integendeel.
Doch zoals beloofd, ik kom hierop terug, onderbouwd.

Ik heb mij deze avond geërgerd aan het VRT nieuws rondom het overlijden van Arrafat.

Positief:
Ze hebben het een Palestijnse soap benoemd. Juist.
Ze hebben de dame in kaart gebracht. Onze 75 jarige snoeper heeft een jong mokke genomen. Van christelijke huize, stel je voor. de dochter van een christen hond! getrouwd in het geheim en een kindje mee gemaakt.
Negatief
De VRT heeft niet gezegd dat ze daar in Parijs zat om haar erfenisrechten. want haar teerbeminde moslim haaft maar eventjes 700 miljoen euro ontwikkelingshulp achterover gedrukt en in zijn eigen pocket geparkeerd, en dat jong mokke wil dat natuurlijk voor haar hebben want ze zegt klaar en duideljk wat ze denkt over een arabier.

Volgens het Franse recht heeft de voruw het nu in Parijs voor het zeggen. De mn is dood, en zij is nu keihard bezig over de centjes. En dan mag Korei ook nog eens komen.

Sorry, niet relevant voor de Begische Binnelandse politiek?
Via een forumlezer heb ik gelzezen wat in de Koran staat: een islamiet/Arabier mag liegen en veinzen.
Take the money and put iit in your private pocket. Laat uw volk maar creperen.
En stuur maar jonge mensen, soms maar kinderen de dood in met bommen rond hun lichaam.

Hoe het mogelijk is dat die man ooit de nobelpriijs voor de vrede heeft gewonnen? Omdat ze daar echt niets beters vonden om te onderhandlen in Camp david? ofwel omdat hij zich heeft laten omkopen? Zijn persoonlijk fortuin wordt geschat op 5 miljard euro. 700 miljoen euro stelen van ontwikkelingshulp is maar een peulschil.

ja ik weet het, zolang ze niet dood zijn, geen kwaad woord
Ik weet het over de doden, geen kwaad woord...

Islam is onderwerping.... Islam is ook hypocrisie voor een aantal van haar leiders . De sex met een jonge mokke, lekker prikkelend, want het is de dochter van een christenhond, lekker een aantal miljoenen euro in mijn builtje stoppen...
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2004, 12:52   #2
Pieterjan
Parlementslid

Pieterjan's schermafbeelding

Standaard

mmm, je neemt hier veronderstelling wel heel erg vlug voor feiten. OLAF (ik dacht dat het dit orgaan was) van de EU neemt de gelden van Arafat momenteel onder de loepe om te bepalen waarheen het geld -dat dient te dienen als ontwikkelingshulp- naartoe is gegaan.

Een nieuws mag geen stelling nemen in de zaak. Zo kan de VRT Arafats vrouw maar moeilijk veroordelen voor iets wat niet onomstotelijk vast KAN staan...
Oud 9 november 2004, 19:54   #3
jef
Gouverneur

Standaard

Weeral een bewijs hoe onpartijdig de VRT de meningen vraagt aan de mensen: aan oudere bomma's vragen zij of ze het erg zouden vinden indien ze van FDW geen hoofddoek meer mochten aandoen zij bedoelen natuurlijk de sjerp die oudere dames dragen tijden de winter.
jef is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be