![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "En wat heeft het Vlaams Blok al gerealiseerd?" Dat is bijna een automatisch verdedigingsmechanisme geworden van de meeste N-Va'ers. Van onderaan de voedselketen, waar men de Clemens'en kan vinden, tot heel bovenaan, zoals hun partijvoorzitter Bart De Wever. Allen zingen ze toonvast hetzelfde liedje. Een schoolvoorbeeld van een ontkenningsfase, onverwijld de schuld leggen bij persona non grata is een normaal proces bij het verwerken van trauma's. Vraag is natuurlijk hoe lang het liedje kan blijven duren....
![]() De 'onverwijlde' splitsing van B-H-V lijkt alweer opgeschreven in het regeringsakkoord van over 4 jaar, dus moet het toch wel kwetsend zijn te beseffen dat men het gehate België en de gehate paarse regering heeft gedepanneerd.... voor minder dan niets ![]() Q: Wat denkt u er zelf van, Bart? ![]() A: "heuhm.... Ik.... heu... En wat heeft het Vlaams Blok al gerealiseerd?" ![]() Als afsluiter: Een doorsnee gesprek/interview met een N-Va'er: Q: Hoe denkt u B-H-V te splitsen? A: "Wat heeft het Vlaams Blok al gerealiseerd?" Q: Welke tijdslimiet mogen we plakken aan het woordje "onverwijld"? A: "Wat heeft het Vlaams Blok al gerealiseerd?" Q: Voor de verkiezingen heeft u verkondigt niet in een regering te stappen met SP-A, zeker niet voordat B-H-V gesplitst was. ... We zien echter dat B-H-V niet gesplitst is, en eveneens zit SP-A in de regering... Waarom heeft u dan Paars gedepanneerd? A: "Wat heeft het Vlaams Blok al gerealiseerd?" Q: Luistert u eigenlijk wel naar wat ik vraag? A: "Wat heeft het Vlaams Blok al gerealiseerd?" Q: Bedankt voor dit interview. A: "Wat heeft het Vlaams Blok al gerealiseerd?"
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar is er terug een N-VA bashing aan de hand. Eerst Jan Hyoens, nu u! En dan maar klagen dat we de "uigestoken hand" niet aanvaarden.
![]()
#3 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Wanneer die kieskring gesplitst is dit jaar of het volgende, mag ik van al die grote smoelen hier op zijn minst toch een kleine processie naar Santiago verwachten, op de blote knieën...
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Interessanter is de vraag welke oplossingen ze aanreiken.
Dat ze niet veel gerealiseerd hebben, kan ik ergens inkomen (ook al kan de oppositie ook het een en ander bereiken hoor). Lees de topic in het DHL forum eens waar de 'oplossingen' van het blok worden besproken. Niet veel oplossingen te vinden. Volgens mij heeft het blok voor ieder probleem slechts 2 oplossingen, namelijk onafhankelijkheid en vreemdelingen buiten. Andere oplossingen of de concrete uitwerking van die 2 zijn nergens terug te vinden. Of het blok dus veel zal bereikien heb ik serieuze vragen aangezien ze maar over een zeer minimaal gamma van oplossingen beschikt. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar inderdaad, wat heeft het Blok al gepresteerd buiten wat roepen en schreeuwen? |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Voor de stomheid van de politieke kaste zijn zij niet verantwoordelijk.
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onverwijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjlder. Onverwijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjst. Citaat:
Een bescheiden "daddiswelda!" met het nodige sarcasme doordrenkt lijkt me toch ietsjes meer in proportie. ![]()
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogabollen. Vanwege een oppositiepartij is dat echter 'normaal'. Het Vlaamsblok heeft niks gerealiseerd, maar ze hebben zich al ferm geamuseerd met de N-VA die het al ging verzetten vanuit de regering, duwend aan de locomotief van de tsjeven. De Standaard van vandaag toont aan dat het geen vaart loopt en dat hét strijdpunt bij uitstek van de N-VA (B-H-V) de lange baan opgaat en naar allerhande praatbarakken doorverwezen wordt, en dus hun onverwijlde deadlines ferm overschrijdt. Voor zover er nog deadlines gelden: Onverwijlde splitsing verliest deadline Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Ben jij nog mee?
![]() |
#16 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Resultaat is dat we nu met problemen zitten. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Q: Hoe denkt u B-H-V te splitsen? A: We sturen alle vreemdelingen terug. Q: Welke tijdslimiet mogen we plakken aan het woordje "onverwijld"? A: We sturen alle vreemdelingen terug. Q: Luistert u eigenlijk wel naar wat ik vraag? A: We sturen alle vreemdelingen terug. Q: Bedankt voor dit interview. A: We sturen alle vreemdelingen terug. Of hoe simplistisch sommigen op dit forum zijn. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hilarisch! Maar je hebt inderdaad volkomen gelijk. ![]() Maar goed, ik zal eens antwoorden op die vraag. Welke kans heeft het Vlaams Blok gehad om iets te doen? |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Of is er iemand die een ander antwoord wil geven? Een écht antwoord?
![]() |
#20 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar we kunnen ons de vraag stellen of het N-VA dat niet bij haar standpunten bleef wél iets heeft gepresteerd? Zij hebben wél een ministerpostje. |
|
![]() |