![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Zweden. Islamitische politie verplicht meisjes achteraan te gaan zitten in de bus.
Maar partijen zoals het VB zijn fout hé want dat zijn racisten omdat ze de islam aanklagen. http://m.hln.be/nieuws/buitenland/op...tten~a63fe9b6/ Laatst gewijzigd door Garry : 8 april 2017 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben moslims een keer ergens een punt is het nog niet goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hepjeje... miljaar, die ouw heptni meer.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt niet goed bezig dan die Zweden. ![]() ![]() En ja, het is algemeen geweten dat de meisjes van tegenwoordig zich vrij gemakkelijk laten vangen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Als we op elke hoek van de straat twee mensen met een wapenstok zetten en in elke wijk een politiebureau kunnen we de moslim in het gareel doen lopen.
In het midden oosten doen ze het ook zo. Er schiet dan wel amper nog economische activiteit over but who cares ... dat zal dan wel gods wil zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
Laatst gewijzigd door Gipsy : 9 april 2017 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mensen stemmen op politiekers die deze toestanden faciliteren.
Dus krijgen ze datgene waarvoor ze stemmen. Ik zie dan ook geen probleem, ik kan enkel maar lachen om zoveel domheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koningen waren koning gekroond door god, zo werden ze wijs gemaakt en de hoge kerkelijke speelden dat spelletje mee. Het volk crepeerde van de honger en de koningen en pausen en kloosters hadden geld, want daarvoor moest de arme bevolking allemaal aan afdragen. En nu nog geloven de gelovige in al die onzin van god hier en god daar, niet omdat ze gelovig zijn maar omdat ze willen geloven uit schrik voor de dood. Laatst gewijzigd door Garry : 9 april 2017 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |