![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
Bekijk resultaten enquête: Is deze vorm van verkiezingspropaganda aanvaardbaar? | |||
Natuurlijk wel |
![]() ![]() ![]() |
17 | 60,71% |
Natuurlijk niet |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25,00% |
als het VB voor de zendtijd betaalt |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Verdorie toch, dat moet nu eens afgelopen zijn met dat geweeklaag in de trant van :
"niet alleen wij, maar ook de democratie is vandaag geslachtofferd op het altaar van de multikul" Neenee, Vlaming modaal wordt hier weer eens deftig in zijn hemd gezet. Iedereen maar zagen en klagen dat de media gekleurd is, maar ondertussen krijgt het Vlaams Blok toch maar weer een volle week zendtijd om zijn standpunten nog eens uit de doeken te doen, en hun nieuwe naam (wanneer die er is) onmiddellijk door heel Vlaanderen te doen gonzen. De grote winnaars in dit arrest zijn de heren van het Vlaams Blok. met vriendelijke groeten Nota : het was niet de bedoeling dat de titel "Verdoken propaganda moet worden belast" werd gebruikt. Ik vreesde namelijk dat mensen die teveel met politiek bezig zijn, te weinig gevoel hebben voor ironie. Door onkunde langs mijn kant was dat verzenden gebeurd voor ik de titel kon aanpassen.
Laatst gewijzigd door Joris_Meys : 10 november 2004 om 11:14. Reden: Titel was niet juist |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is niet de schuld van het Blok. Je zal je frustratie dus op iets anders moeten afreageren.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Straffe poll.
Vanaf nu, iedereen mond dicht over politiek. Commentaar op politiek is in Joris Meys' "democratie" onaanvaardbaar wegens verdoken propaganda. Politics.be kan best de website opdoeken.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Neen, ik zeg dat die van het Vlaams Blok niet moeten zagen, ze krijgen verdorie gratis propaganda en dan nog hangen ze het slachtoffer uit. ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Moet SSteve dan ook betalen voor de presentatie van zijn kookboekje?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
't zou wel een mooi alternatief zijn om de VRT te bekostigen, aangezien ze dat blijkbaar niet meer via reclame mogen doen [ ![]() met vriendelijke groeten
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is dan wel niet het Blok dat opeens een serieuze rekening gepresenteerd gaat krijgen...
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
met licht ironische groeten
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verdoken propaganda belasten : overschot van gelijk!
Uiteraard geldt dit ook voor diegene die met deze posting zich ook daaraan bezondigd. Hij moge de eerste betaling overmaken. Ik ben bereid daarvoor mijn persoonlijke bankrekening ter beschikking te stellen. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() Inderdaad. Het is toch logisch dat wie zijn mening wil uiten, daar geld voor moet neertellen. Dat spreekt voor zich.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() blijkbaar zijn er mensen die zelfs ironie nog niet snappen nadat je het hebt uitgelegd
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Dan moet je je steeds afvragen of je goed hebt uitgelegd
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() Of je kan jezelf afvragen, heeft die kerel wel de moeite gedaan de draad te doorlezen. Eigenlijk niet, dit forum is ietsjes te druk om alles grondig te lezen, dus regelmatig reageer ik gewoon op de 1ste post...
Mijn excuses ![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Na het Agusta-proces, kreeg de SP ook ongemeen veel aandacht (met petitiecampagnes van BV's erbovenop), wat culmineerde in een bijzonder gevleide verkiezingsuitslag. Nil novi sub sole. Citaat:
![]() |
#20 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat Jos Geysels daar allemaal van vindt, interesseert me niet. Dit proces is gewoon gebakken lucht, waar het Vlaams Blok een electoraal voordeel uit haalt. Wat mijn verwrongen geest bracht tot een nieuwe manier om onze openbare omroep te financieren : een niet-racistische belasting op verdoken partijpropaganda voor alle partijen, zonder onderscheid in (huids)kleur ![]() met vriendelijke doch licht ironische groeten PS : ik wens mij zelfs niet uit te spreken over of deze veroordeling terecht of onterecht was, gezien noch ik, noch iemand anders in deze discussie de racismewet kent, en zelfs dan nog geen uitspraak kan doen over de "morele terechtheid" zonder de racismewet zelf te beoordelen.
![]() |