![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een feit dat er op dit forum enkel extreemrechtse en rechtse (die hier extreem links genoemd worden) forummers zijn.
Daarom deze suggestie: laten wij elke week een forummer 'advocaat van de duivel' spelen en een bepaalde strekking verdedigen. Met voorafgaande goedkeuring en voorkennis van de administrators uiteraard.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 juni 2017 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is ook een stalkerige schoolmeester die op meer negeerlijsten staat dan hij posts heeft, en een nekbaard white knight met stripfiguren-avatar die hoopt nog ooit ontmaagd te kunnen worden door een (hopelijk vrouwelijke) feminist zonder zijn games en stripverhalen op te moeten geven voor wat liften en een dieet.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 juni 2017 om 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan worden het stereotiepe discussies van rechts tegen extreemrechts. Edit: en nationalisten tegen anti-nationalisten uiteraard.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 28 juni 2017 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met jou heb ik het een beetje moeilijk eerlijk gezegd. En dat is eigenlijk positief. Er is geen wit of zwart.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
What goes around, comes around. ![]() enjoy ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan heb je nog het fenomeen van de dubbelnicks. Ik heb er al een aantal door, maar ik denk lang niet allemaal
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteindelijk is het ganse concept "forum" zo verouderd (in het licht van die zgn sociale media )dat het eerder een discussie tussen de overblijvende spoken in de kelder geworden is.....
![]()
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge 't een beetje verstandig aanpakt, toch. Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat "djimi" verstandig is, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou een goede discussie verouderd zijn? Nooit ofte nimmer.