![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lady Di is nu 20 jaar (ge)dood.
Sommigen zagen/zien het werk van de Britse geheime dienst. Wat is jullie mening hieromtrent ? ![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...opduiken.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Welke motivatie zou de Britse geheime dienst ook weer gehad hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die zal wel nog leven.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb nooit begrepen waarom Diana zo populair was. Uiteindelijk was ze ook maar een golddiggende bimbo die achter bekende koppen en miljardairs aan liep.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar niet echt een mening over. Het enige wat we weten is dat haar auto gecrashed is. Aangezien ik daar niet bij was weet ik niet onder welke omstandigheden dat is gebeurd. Eventuele motieven voor een moordpartij zijn bij mij niet meteen gekend.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() (bijna...) Niemand verdient zo jong te sterven. Al de rest is voer voor de riooljournalistiek en de mensen(!) die op zoiets kicken.
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Reptilians zeg ik u!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal om Merc. ne kloot van de Schoof af te trekken denk ik dan.
It was a conspiracy finally!