![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja de titel zegt het reeds: ik had ipv eeuwige hangmatter, ziekenkas whatever, beter filosoof geworden vermits ik dat doodgraag doe filosoferen...., want ja telkens de avond nadert voel ik die drang opkomen om over vanalles & nog wat bezig te zijn met in het bijzonder de dingen des levens, ja den deze heeft haar roeping duidelijk gemist
![]() ![]() wat is jullie gemiste roeping? (als er überhaupt een is) thx ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Architect of ingenieur.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() olala
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een restaurant of snackbar runnen is ook iets wat ik altijd heb willen doen.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (ik zeg bewust 'runnen' want ik heb niet graag dat men me commandeert, daarmee)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werken als anderen vrijaf hebben? Dank u feestelijk.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 17 oktober 2017 om 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roeping gemist....
Niet echt. Gewoon veel te weinig tijd om alles gedaan te krijgen wat ik nog zou willen doen. Frustrerend.... En dan heb ik het niet over wereldreizen maken ofzo zenne. Dat is dan nog iets voor later...
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pooier
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Christus. Doch helaas, de Heer wilde niet tot mij spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Géén ervaring,maar toch gelijk het werk willen delegeren.... Het is blijkbaar voor u iets te véél gevraagd om eerst te presteren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 504
Laatst gewijzigd door Svennies : 17 oktober 2017 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je doet precies alsof dat een job is waarvoor je moet studeren en vervolgens solliciteren. Bij wie denk je dat Socrates heeft gesolliciteerd voor zijn 'job' als filosoof? Zorg er voor dat je een relevant filosofisch werk schrijft en je bent een filosoof. Maar gelet op wat je hier allemaal al op dit forum hebt geschreven kan ik moeilijk aannemen dat je een vriend van de wijsheid bent. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 18 oktober 2017 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Massamoordenaar. 2) Serial Killer. 3) Ruziezoeker in m'n stamcafé. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals die keer dat er ene die ik niet kende naast mij aan de toog zat. Op een bepaald moment gaat het gesprek over wat we doen. Hij zegt op mijn vraag "ik ben kunstenaar" Waarop ik al lachend "ah meneer is dopper ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |