![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.brandnewfresh.nl/boss-ds-...-een-hit-wordt
Jawel , dubbelzinnig of niet , i don't give a manure !! Mijn muis:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 december 2017 om 03:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een leuke :
of zo eentje : ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Supermuis!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das geen muis, dat ziet er meer uit als een dildo.
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijk oversext.
Muis onder de tafel, dildo op te tafel. ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 28 december 2017 om 01:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dubbelzinnigheid straalt er weer uitmuntend vanaf !!
![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we dit vrij simpel samenvatten cookie monster met de 'prachtige' zin:
De éne muis is echt de andere niet.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 december 2017 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nostalgie... Boss-pedaaltjes, wat een pret. Toen ik er voor het eerst kennis mee maakte werden de kwaliteiten van lokale gitaristen nog afgewogen op basis van het aantal pedaaltjes dat-ie aan elkaar geregen had. ![]() Tot een vriend van me plots kwam opzetten met de ME-5. En dan stond je daar met je pedaaltjes naast zo'n blinkend zwart ding met wel 5 pedalen en een schermpje! Ik moet die dingen nog altijd ergens hebben liggen denk ik maar ik ben ze al in jaren niet meer tegengekomen. Uitgeleend en niet meer teruggekregen vrees ik.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb er nog zo eentje in bezit, waar ze ligt of zit die muis, geen idee meer van. 'Drakonia' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 december 2017 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een Ibanez Tubescreamer na om wat extra boost aan de solo's te geven. Ik heb geen idee waar die pedalen allemaal gebleven zijn, distortions, noisegate, equalizers, delay's, pitchshifters, volumepedaal, Wahwah enzovoort, noem maar op. Hetzelfde geld eigenlijk ook voor mengpanelen, versterkers, drumstel, basgitaren, boxen, zanginstalaties, micro's, standen, 4 sporenrecorders enz. Ook gitaren, had op een gegeven moment 17 gitaren, nu nog twee en een Marshallstack. Al de rest is ergens ten velde verdwenen
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruik zelfs nooit de volume of toon regelingen op de gitaar of bas Op de amp nooit reverb. toon regelingen alles in het midden. (Ok, die zijn passief dus da's een soort effect)
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken niks van al die prullen. Ik heb het gevoel dat ik Chinees aan 't lezen ben
![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dan gewoon uw muisje zien
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U eist dus iets meer tekst & uitleg over kale of harige muisjes?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |