![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Facebook veroordeeld voor schending privacy
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb er geen probleem mee dat er mensen zijn die gebruik willen maken van die dienst en er openlijk op weten in te loggen. Ik heb er nooit een boodschap aan gehad nier aan FB, niet aan twitter, niet aan skype niet aan instagam en vele andere dienstern die maar gegevens willen verzamelen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 februari 2018 om 19:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't werd tijd, maar ze gaan in beroep.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg wel op deze pagina een foutmelding van mijn anti-virus.
'facebook-A [Phish]' Maar ik kan niet dadelijk vinden van waar het juist komt. Juist ter info....
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met hetgeen ik las op de website van de bRT, vind ik wel dat ze het nogal gortig maken, daar op facebook en andere.
Voor mezelf heb ik maar één tegengif: wat ik zie aan publiciteit dat binnenkomt via mijn scherm, daar gaat de firma ervan op mijn zwarte lijst. Ik neem me ook voor om geregeld a) een post op facebook te zetten dat deze of gene pub mij ongevraagd voorgeschoteld werd, en dat ik die firma dus kut vind, en b) die firma zelf eens een boze mail sturen, of zelfs onnozele vragen stel edm
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb je tegen dit forum?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is natuurlijk enkel mogelijk bij wat echt op mijn startpagina verschijnt, de losse reclame op het scherm daar kan niet veel tegen gedaan worden. Natuurlijk is het mogelijk een heel aantal bedrijven uit te schakelen via "European digital Advertising". Maar het is een beetje omslachtig en veel mensen beginnen er gewoon niet aan.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 17 februari 2018 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() E zijn geen spionnen meer nodig. De leden van Facebook gooien vrijwillig alles te grabbel.
Voor de naïvelingen onder ons: Facebook is een creatie van de CIA.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Was toen ff dé mop van de dag. ![]() https://www.vice.com/en_uk/article/v...a-run-facebook
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 18 februari 2018 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dan weer ergens ten velde gelezen te hebben dat 'smoelboek' een creatie was van de Mossad, de Israëlische geheime dienst.
'Facebook eerbiedigt Belgische privacywetgeving niet' Hoog tijd dat men dat jongetje (Zuckerberg) eens een lesje gaat leren. Ik blijf nog steeds van mening dat die mensen die het willen gebruiken die dienst dat hun zaak is maar van die mensen die het niet willen gebruiken *smoelboek* daar moet hij met zen poten afblijven. Tot op bepaalde hoogte kan je uw 'Hosts' file op PC gaan stampvol zetten met adressen die je wil blokkeren. In het geval van FB zijn dat er echt wel veel over de 300. Je kan ook een hoopje app's installeren die wat tracking en andere tegengaan . Je kan bij de meeste browsers het 'cookie' gebruik aan banden leggen. Wat met de 'SuperCookie?' Dit gezien uit het oogpunt van een thuisgebruiker daar dit voor bedrijven nog wel even iets anders ligt.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 februari 2018 om 10:32. |
![]() |
![]() |