![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opvangkamp buiten EU in de maak voor afgewezen asielzoekers.
Citaat:
En men denk dat die daar braafjes gaan blijven zitten, wishful thinking? ![]() Gewoon deportatie/terugsturen vanwaar ze aangevaren gekomen zijn, problem solved, case closed. ![]() Citaat:
Pleegt Europa zelfmoord?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien dat ze ze op de Russische Noordpool willen zetten. Dat zou technisch gesproken binnen Europa maar buiten de EU.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt erg op Australië die ze naar één of ander eiland stuurt. Ik dacht dat ze daar gingen vanaf stappen?
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 juni 2018 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze willen allen naar daar waar ze het meeste krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten Europa, daarmee dat ze zo naarstig op zoek zijn naar een andere bewoonbare planeet in de ruimte.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een opvangkamp buiten de EU beschikbaar, zelfs meerdere :
Afrika voor de Afrikanen MO voor de bruin mannen Het zou een begin zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn zelfs landen waar de vluchtelingen vandaan komen waar er niets aan de hand is. Dan denk je: whazzup? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel zou Noord Korea over hebben voor al die hoog opgeleide, sterke, jonge negers?
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet die niet illegaal naar ginder sturen, maar met een uitwisselingsprogramma.
Kim, ge pakt deze sterke, hoogopgeleide prachtkansparels over van ons, en ge krijgt er het transportschip bij.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 juni 2018 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Goede botenbouwers blijkbaar, die slaven met de spleetjes Laatst gewijzigd door XenApp : 16 juni 2018 om 02:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, blijkbaar doen ze in NK dan iets anders dan kweken en koeieplaggenhutten kneden.