![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor de laatste tijd nogal veel over criminelen die allerlei stoute dingen doen en geen ras hebben.
Dan vraag ik mij weeral af, bestaan Joden, Moslims en Christenen wel? Is dat dan ook geen sociale constructie? Dus dan bestaan religies ook al niet, moeten we die ook geen subsidies meer geven en faciliteren in onze landen? En als ik nog verder kijk, bestaan politieke partijen nog wel? Is dat ook geen sociale constructie? Moeten we die ook geen geld meer geven, ze bestaan toch niet...
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vullen en dumpen baby.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitgaande van het principe van onschuldig tot het tegendeel bewezen is gewaag ik toch weer een politiek-correcte correctie te moeten aanbrengen..
Spreek dus niet over "ras-neutrale criminelen" doch wel over "in een negatief daglicht gestelde entiteiten"....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 13 juni 2018 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eens gehoord over "SCUM". Society to Cut Up Men. Gesticht door 1 of ander vrouwmens. Ze heeft zelfmoord gepleegd naar het schijnt. Ik ga niet in op de details van die zelfmoord...
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je al het eerste probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Wikipedia is Valerie Solanas aan een longontsteking gestorven.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Criminelen hebben tegenwoordig altijd een getaande huidskleur. Ze moeten die sukkelaars dringend voorlichting geven over het gevaar voor huidkanker ten gevolge van teveel zonnebaden!