![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/showbizz/muziek/v...angen~a532f98f
Welke labbekak beweert dit ?? Van deze 7 nummers is bewezen dat ze het langst in je hoofd blijven hangen !! Oh my holy pukefuck , 't is nie' waar , zegt da't nie' woar is , akkerdjie !!!! Bohemian Rhapsody (Queen) , Don’t Stop Believing (Journey) , ja , die ken ik , maar om echt te onthouden , mmmm , niet echt , Smoke On the Water , natuurlijk wel , maar .... ik zit er toch niet dagelijks in mijn hoofd mee opgescheept !! De rest , je ne sais pas , en ze interesseren me letterlijk ook geen rotte fluit !! Er is zoveel muziek gecomponeerd , iedereen heeft verschillende smaken , en .... niet iedereen luistert naar dezelfde muziek , dus .... Welke muziek krijg jij niet meer uit uw koppeke ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 september 2018 om 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() 't Gaat om in je hoofd blijven hangen, niet wat je goed vind of niet.
Bij mij blijven platen met een onnozel refreintje gemakkelijke hangen dan andere nummer. Voorbeelden: "laat de zon in je hart", "oyalele"... Met als kroonstuk: Karel Fialca - Hey Matthew. Dat riedeltje heeft, mede dankzij een collega, een paar jaar af en toe in mijn hoofd gespookt. En zonder te weten welk nummer het nu eindelijk was, grrrr!
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=9xAi80ShG0I
Dit onnozel nummer spookt al een tijdje door mijn hoofd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bovenbuur's "blijft in je hoofd hangen" top 5:
5: Be a Maaaaaaaaan! 4: It's a good day to die (tevens goede reanimatiemuziek) 3: De Terminator dreun 2: He's a Pirate 1: Wakker met een wijsje (of biertje) (Honorable mention: elk fragment van een willekeurige Pokémon themesong die je ooit gehoord hebt.)
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 september 2018 om 10:14. |
![]() |
![]() |