![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerps korpschef en sp.a-lijsttrekker Beels in de clinch over wijkagenten
Citaat:
Citaat:
![]() Zou in dit geval 'Pinokkio' een invuloefening geweest zijn om iemand 'zwart' te maken?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2018 om 06:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Die Antwerpse flikken zijn teveel met politiek bezig. Dat was destijds Luc Lamine ook niet goed bevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beels doet gewoon wat zij overal gedaan heeft: een grote mond opzetten en doen alsof zij veel kennis van zaken heeft, meer zelfs dan mensen die dagdagelijks met die materie bezig zijn. In een door links gepamperde samenleving is dat allemaal doodnormaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weg met de door en door rotte appels van de graai S.PA. Pinokkio, werd die niet opgeslokt door een walvis? "Ik ben geen pop, ik ben een echte jongen." Wahaha. Wreed verhaal eigenlijk.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar na 2 maanden zonder ordediensten, overal kak op straat. Terug naar de Middeleeuwen...
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst de mensen schofferen en als die reageren afkomen dat ze niet aan politiek mogen doen... Sterk hé, zoveel achterbaksheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn visie is dat Beelske uit haar actuele rol gevallen is.
Zij zit nu in een politieke rol, en behoort daarbij haar politieke rivalen te belagen. Maar zij vergiste zich, en deed een frontale aanval op de commissaris zelf. En die voelt zich dermate in zijn gat gebeten, dat hij naar zijn agenten toch even de puntjes op de i wil zetten. Dit is geen goede zaak. Stel dat een bepaalde partij zou verwijten aan de baas van vb. de belastingen, vb. de groendienst van de gemeente, vb. .... van verkeerde politieke keuzes te maken. De baas van de belastingen int de belastingen volgens de wetgeving. De baas van de groendienst snoeit de struiken volgens het handboek van de tuinier. Door hen aan te vallen, sleur je die ambtenaren in een politiek discours, waar zij zich als ambtenaren eigenlijk best buiten houden. Beels is een kieken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op één punt heeft ze wel gelijk. Buiten sporadisch een wijkagent die zich snel van één domicilie-controle naar een andere voort beweegt, zie je geen politie op straat, tenzij in camionetten. Die laatsten zijn zo gewoon van veilig in hun camionette te zitten dat als ze er uit moeten om iemand op iets te wijzen of te beboeten voor een overtreding ze zich onmiddellijk onveilig voelen. Althans ik vermoed dat daar de rede ligt van hun meestal extreme onvriendelijkheid.
Langs de andere kant : er zijn natuurlijk wel stadswachten. Maar die lijken me vooral goed in zichzelf wegsteken, in zich ergens in een hoekje te gaan staan beklagen tegen een collega over verlof of andere collega's. Ik zou ook verwachten dat die stadswachten allemaal bezadigde mensen zijn, fin de carrière, werkbaar werk, een beetje gezag uitstralend, de wereld kennend. Maar neen hoor. Allemaal middelbare leeftijd. Dus ja. Tja. Neen. Beels heeft nergens een punt.
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 oktober 2018 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alle andere gevallen als het slecht afloopt denk ik dat de meeste mensen een acute aanval krijgen van het GTS (Gilles de la Tourette) en gelijk beginnen te schelden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2018 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() neen, natuurlijk heeft ze een punt maar ze vergeet er een makkelijkheidshalve bij te zetten dat daar gewoon geen geld en middelen voor zijn als die zelfde flikken zowat voor alles en nog wat moeten opdraaien |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Antwerpse politie de duurste |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij denkt dat dit niet zal lukken, moet hij zijn ontslag maar geven. Wat de vele agenten die echte blokkers zijn, gaan doen, dat is een ander paar mouwen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Door Gipsy Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 oktober 2018 om 19:53. |
||
![]() |
![]() |