![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moeten we onze grens sluiten voor moslims? | |||
Ja, onder de huidige omstandigheden lijkt mij dat verstandig |
![]() ![]() ![]() |
16 | 59,26% |
Neen, ik zie niet in waarom we dat zouden doen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 40,74% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Geert Wilders doet het uitstekend en laat zich de mond niet snoeren. Hij wil de Nederlandse grens vijf jaar lang dicht houden voor niet-westerse immigranten en moskeeën sluiten waar fundamentalistische denkbeelden worden verspreid.
Wilders, die de VVD de rug toekeerde toen deze steun uitsprak voor de toetreding van Turkije tot de Europese Unie, vindt dat Nederland veel te lang ,,tolerant voor intolerante mensen” is geweest. De Nederlandse regering heeft niet adequaat gereageerd op de groei van de militante islam, alle verscherpte maatregelen van de afgelopen twee jaar ten spijt, zei hij vrijdag in een vraaggesprek met AP Television News. Wilders zei geen racist te zijn en niets te hebben tegen de islam als zodanig, maar verontrust te zijn door onderzoek waaruit blijkt dat 10 procent van de moslims in Nederland - zo’n honderdduizend mensen - er radicale opvattingen op na houden. De politieke cultuur in islamitische landen is achterlijk en in geen enkel Arabisch of islamitisch land bestaat een rechtsstaat. Er is geen burgersamenleving, stelt Wilders. ,,Aan alles is gebrek en wij krijgen mensen uit die landen in Nederland binnen en we moeten geen achterlijke radicale islamitische samenleving in ons land importeren.” Het zou alvast een goed begin zijn. Beter zou zijn dat men de grens voorgoed dicht deed en dat men alle reeds hier verblijvende moslims terugstuurde naar het land van herkomst.
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Laatst gewijzigd door Jampie : 20 november 2004 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jampie : 20 november 2004 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar om u gerust te stellen citeer ik eventjes PDW : 'Het 70-puntenprogramma.......bewaren we voor later'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Oe denkt meneer de grenzen te sluiten? En dan nog voor moslims alleen?
GRENZEN SLUITEN *) overal blokken zetten op de grenswegen? Een groot hek plaatsen? Opnieuw grenscontroles? Al van Shengen gehoord (vrij verkeer tussen twee landen vd EU)? MOSLIMS ALLEEN *) als ik als moslim wordt tegengehouden, dan belet me niets om -op dat moment- de islam af te zweren é *) gelijkheidsprincipe, niemand mag specifiek worden uitgesloten op geslacht, geloof etc.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch al te laat, willen we de gevaarlijke vorm van islam uit dit landje bannen moeten we al een genocide uitvoeren.
5 jaar de grenzen sluiten heeft alleen maar het effect dat "ze" zeker binnen willen. Ergo, niks positief aan heel dit idee;
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor mij zijn mensen gelijkwaardig. En u stelt dus samen met mij vast dat het VB niet zegt wat ze denkt, laat staan dat ze zegt 'wat de mensen denken'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor mij zijn mensen ook gelijkwaardig, culturen zijn dat niet. ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat: