![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/04...or-vegaburger/
Of althans toch niet onder die naam. Het Europees Parlement gaat er zich over buigen of plantaardige producten nog mogen verwijzen naar dierlijke producten. Veggieburger, veggiesteak of sojamelk zouden dus van naam moeten wijzigen. Suggesties? Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 3 april 2019 om 05:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() veiligheidshalve best terug vlees eten tot het EU parlement beslist heeft
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Slappoburger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had een suggestie, maar bij nader inzien wil ik mezelf buizen.
Mijn voorstel: voor al die dingen 'konijnen' zetten. Want al dat veggie gedoe is toch konijneneten. Maar helaas, het zou verwarring geven met konijnenvlees. Erg lekker.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() En daar zit dus de vleesindustrie niet achter….:
![]() De jacht op nieuwe benamingen is open. we'll have to come up with a new moniker for all these new products. Citaat:
Vegans and vegetarians know 100% what they are buying and eating. The labels are not misleading. There's no ambiguity whatsoever. Vegan steak/vegan burger is vegan for God's sake. Vegan cheese zal dan ook niet meer mogen? Hoe moet je dan as beginneling vegan, vegetarieër of zelfs maar flexitariër naar VERVANGPRODUCTEN ZOEKEN? De waarheid is dat de vleesindustrie en deze beslissingen dat tot een moeilijke inspanning maken. Zou 'vegan nepvlees', 'vegan nepkaas' 'vegan nep-ei' etc...dan wél mogen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fakesteak
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() veggie nepvlees
In feite schaffen ze een onmisbare link naar het te vervangen product af, en dat is helemaal de vuilewinst bedoeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Overtuigde veganisten zouden blij moeten zijn dat die verwijzingen naar vlees verdwijnen. Zo te zien niet dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word er meer en meer voostander van.
Vlees komt van beesten. Kaas komt van melk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze mogen hun alternativen regelscheef in hun nol rammen !!!!
Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chocomelk van bruine koetjes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 april 2019 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yoghurt komt feitelijk van stieren.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *smijt haar potteke yoghurt gelijk weg*
![]() |
![]() |
![]() |