Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 april 2019, 01:15   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard De eerlijke mening v westerse mannen over 'blanke' vrouwen, xD

van het thailandforum, 'waarom voor een Thaise kiezen?'

Citaat:
Wat verlangt een Belgische man van een Thaise vrouw?
Onderdanigheid,werkzaam,weinig eisen,steeds op de tweede rang blijven-tenzij om te kunnen pronken-,zorgzaam enz..........
Ah ja

Citaat:
Inderdaad mooatje, deze vraag kan interessant zijn, daarom krijgt het een apart topic.

Zo ben ik van mening dat een vrouw haar plaats moet kennen binnen een gezin. Ik ben geen nieuwe man en zal dat nooit worden. Huishoudelijke taken zijn niet aan mij besteed, ben de kostwinner en laat het afwassen, kuisen en strijken over aan anderen. 'Anderen' hoeft niet noodzakelijk de partner te zijn, ze mag kiezen: of ze doet het zelf of we betalen een werkvrouw.
Zoals inmiddels al geweten is ben ik niet gehuwd. Binnen onze relatie zijn afspraken gemaakt en zolang het een win win partnerschap is blijft het duren.
Bij momenten, afhankelijk van de bezigheid mag mijn partner al is de broek dragen, belangrijke beslissingen neem ik zelf wel. Zoals bij vele zaken heeft ook emancipatie zijn grenzen, althans aan deze voordeur.
Nog dit, mits wij niet gehuwd zijn mag mijn partner ten alle tijden de deur achter zich dicht gooien, zeker als ik onuitstaanbaar wordt.
Ok

Citaat:
Ik ga daar ook eerlijk op antwoorden, heb heel mijn leven al een voorkeur gehad voor de Aziatisch vrouwen. Van uiterlijk voorkomen, lichaam, doen, alles gewoon. Ik ben ook iemand die op het uiterlijk valt. Jaja het innerlijke is het belangrijkste maar het uiterlijke is het eerste wat je ziet en beoordeeld. Vrouwen van hier laten zich zo snel gaan. Verzorgen zich niet, de kilos komen eraan gelijk niets. Ik ben nu iets ouder dan 50 maar een vrouw van die leeftijd, sorry maar dat is niets voor mij, dan blijf ik liever vrijgezel. Maar als je dat vergelijkt met Thaise vrouwen, dat is heel wat anders. We zijn nu 2,5 jaar samen en het gaat erg goed. Zij is echt mijn soulmate.
...

ROFL
Zo grappig dit

Bij deze weten jullie dus hoe bepaalde westerse mannen over westerse aka blanke vrouwen denken............... o_0

Laatst gewijzigd door bembem : 30 april 2019 om 01:19.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2019, 03:31   #2
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Ik weet van een paar koppels waarvan de vrouw Thais is, geen enkele is daarvan onderdanig. Maar het zijn dan ook geen ouwe vetzakken.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be