![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Overtuig me
![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 17 november 2019 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De duidelijke bewijslevering voor, dat ook dieren, zich op alle mogelijke plaatsen zonder blozen 'te kakken' weten te zetten.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 november 2019 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() OK, Merksem is een no go zone.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze had al vrottende een 'uitgesproken' mening over de no go zone? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 november 2019 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanmorgen wakker geschoten door een granaat. Vervolgens bleef het stil. Niet eens sirenes. Misschien waren de flikken allemaal hier wat verder in Ekeren op zoek naar de schutter die het huis van een 74 jarige dame met een machinegeweer beschoot. Ik weet het niet. Het land is in oorlog. Gelukkig hebben we een minister van samenleven.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 29 november 2019 om 06:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen krioelt het hier al een paar uur van de flikken en is Dovo langs geweest. Vanmorgen, toen ongeruste buren belden, vond men het blijkbaar nog niet nodig om te komen kijken. Zo normaal is het ontploffen van granaten hier tegenwoordig. Gisteren blijkbaar nog eentje ontploft in Deurne.
En als criminelen aan granaten geraken kunnen terroristen dat ook. De enige reden dat ze niet tussen massa's mensen gesmeten worden is omdat de Bart Somerssen van Europa plat op de buik liggen voor de islam. Van de moment dat die niet doen wat de islam wenst is het weer patat van dat.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken een Joske Vermeulen aan de Trammezandlei. Maar da's in Schoten, niet Merksem.
![]() |
![]() |