![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb slecht geslapen deze nacht,ben dan ook opgestaan tegen mijn goesting en met een slecht humeur.
Mijn krant stond weer vol geleuter,over Bourgois en Bart de Wever en onze Prins en over de uitspraken die hij heeft gedaan over de missie in China. Voorts stond er ook wat in over Steve Stevaert ivm besparingen voor de burger van 80 euro op medicijnen,en voor de rest de nodige commentaren bij moorden,ongevallen,misdaden,grafschennis,commentar en op de uitspraken van Anciaux enz... enz... Vermits ik in Brugpensioen ben,en dus alle tijd van de wereld heb(sommigen hier noemen dat profitariaat)zet ik mij een tas koffie en wil ik me voor de pc zetten,om daar tot de vaststelling te komen dat mijn dag blijkbaar nog slechter kan beginnen. Mijn kat heeft verdorie op mijne bureau gepist en ze wist het hoor want zodra ik me omdraaide om haar naar haar voeten(in dit geval dus poten) te geven muisde ze er stillekes vanonder. Alle alles opgekuist en met de nodige deo's geparfumeerd, zet ik me dus achter mijne pc om eens op het forum te komen loeren welke baldadigheden daar ondertussen zijn geschreven,als plotseling de bel gaat! Ik naar de voordeur,om daar mijn overbuurman te begroeten die zichzelf blijkbaar heeft buitengesloten en nu om een trapladderke komt vragen,om zo op zijn garage te klimmen en dan via een openstaand raam naar binnen te kruipen. Enfin, ik help hem een handje en als dank trapt hij op mijne vinger terwijl ik de ladder vasthoud,maar eind goed al goed hij kan dus binnen en het probleem is opgelost. Terug naar huis met mijn ladderke,wie staat er aan mijn voordeur? toch wel getuigen van jehova zeker! of ik niet wil luisteren naar hun verhaal over hun geloof en waarom ik zo afwijzend sta tegenover hun aanbieding,ik ga zondags nog ni naar de kerk laat staan dat ik op ne maandagmorgen opensta voor geloofskwesties,dus verwijs ik hun naar mijn overbuur die zoals ik weet zeker thuis is en die eigenlijk nog iets van mij tegoed heeft voor mijne pijnlijke vinger. Terug binnen gaat de telefoon,t'is mijn dochter die belt! Of ik is ni kan gaan zien bij haar lief,die neemt niet op en steekt zeker nog in zijn bed en die kerel moet gaan werken. allez dan maar, ikke weg,daar aangekomen ne keer of 10 op da knoppeke van zijn bel gedrukt en ja hoor na een tijdje komt er op het 1e verdiep een slaapgezicht door het raam loeren. Of dat hij niet moet gaan werken? Overslapen is zijn commentaar,of ik hem niet kan afzetten is zijn vraag. Goede ziel als ik ben, heb ik dat dan maar gedaan Op de weg naar huis brood gaan halen en naar de bank geweest en langs mijn vader gereden om prei. 11.00 eindelijk terug thuis en de pc wacht,ik lees wat commentaren over hoe Links denkt over rechts en Rechts natuurlijk over links als plots weer de telefoon gaat. T'is mijn schoonmoeder,of ik is niet kan langskomen want den auto start niet en schoonvader krijgt hem niet in gang. Wie ben ik om neen te zeggen,dus ikke weer weg. jaja,autoke niet in de garage gezet en autoke weet van het vocht!spuitbuske genomen en nen haardroger en 5 minuten later draait da bakske als een naaimachien en kan den deze terug naar huis. Om eindelijk dit hier neer te pennen voor jullie. De bedoeling is, dat er mss nog van jullie zijn die hun wedervaren of hun verhaaltjes op het K&K forum willen zetten. Laatst gewijzigd door doornroosje : 29 november 2004 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik zie dat je je niet verveeld hebt vandaag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |