![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Het stond in de sterren geschreven voor zij die naar de hemel kijken.
Stap per stap heeft de 'doordachte pelikaan' zijn weg gevolgd https://static.zoom.nl/89FBF2B83086D...kaan-hoofd.jpg Zijn gedrag aanpassend, eenmaal rustig en afwezig alsof het allemaal op een andere plaats gebeurde. En de volgende keer, met klem en met steeds de nodige argumentatie. Telkens wist de pelikaan met of zonder zijn typische droge humor wat er op het spel stond. Langzaam is hij begonnen meer en meer zijn plaats in te nemen. Heeft daarvoor ook veel toegevingen gedaan om nog meer vrienden of dankbare collega’s in zijn mouw te krijgen. De manipulatie was die van meneer pastoor of van een kozijn jezuïet zoals er hier veel rondlopen. Discreet.. De partijen of beter gezegd de particratie ging hem sowieso eeuwig dankbaar zijn voor die wet die al die charlatans dankzij een afkoop operatie uit het gevang gingen helpen. Zoiets vergeet je niet! Met een pelikaan die advocaat en doordacht is daar kan je heel veel mee bereiken. Dat zullen wij met zijn allen nog gaan merken, wacht maar! Zelf de Koning liet zich verrassen en is bereid het spel te spelen van de 'doordachte pelikaan'. Wordt vervolgd naargelang de volgende doordachte acties van de pelikaan. Als ontspanning: Een complot De brief van de pelikan https://www.youtube.com/watch?v=N7seUNbY1_w PS 1.- eerste minister of 2.- Kondigt nieuwe verkiezingen aan https://static.zoom.nl/89FBF2B83086D...kaan-hoofd.jpg Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 1 februari 2020 om 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijna alle voorspellingen die hier passeren draaien uit op een sisser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De karavaan trekt verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zijn 'ze' wel onderweg naar 'morgen?'
![]() Ik heb mij eens laten vertellen dat een pelikaan geen al te beste landing maakt op het land of op het water. Vergelijkbaar met de 'Oeioeivogel'. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 februari 2020 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Regeringsvorming, aflevering ik-ben-de-tel-al-kwijt. Wie heeft er popcorn?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |