![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 18 februari 2020 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mondmasker dragen zoals onze Chinese vrienden het al jaar en dag doen zal niet direct van de grond komen in ons land denk ik en juist om reden van dat anderen die u er met zien rondlopen zullen denken: 'Wat zou die mens hebben????'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou die dame de doodstraf Krijgen ?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het Bem zijn die de Westerlingen haat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Noord-Korea is het virus nu ook uitgebroken........daar verdwijn je so-wie-so uit het leven.
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze is gelukkig niet besmet. Ik denk dat zelfs een dictatuur enigzins tolerant kan zijn jegens eratisch gedrag. Waarschijnlijk een milde sanctie. In Noord-Korea zou dat anders gelopen zijn.
Nu, dat maakt China niet minder totalitair, vooral jegens de Oeigoeren. En het is natuurlijk een staat waar de vrijheid van mening sterk beknot wordt. Die arts die vervolgd werd en uiteindelijk zelf bezweek onder het coronavirus is een goed recent voorbeeld. Het virus zou misschien minder uit de hand gelopen zij, maar de authoriteiten hoopten dat het wel in te dammen viel in zoverre een doofpot de stabiliteit beter vrij kon waren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "I spit on your grave" zal die gedacht hebben.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |