![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat denken jullie? Moet toch helpen tegen de verspreiding van corona?
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 12 maart 2020 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind gewoon stijlvol buigen, zoals in Japan, veel beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buigen of .... barsten. ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ze geven mekaar een elleboogstoot, liefst met een debiele lach op hun smoel.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De deerlijkheid gebiedt mij te schrijven dat mijn hand het niet toelaat die groet ten berde te brengen. Ik steek het dan ook snel op het carpale tunnelsyndroom die mijn hand 'rijk' is. ![]() Of zou bdat komen omdat mijn handen in bepaalde situaties ongecontroleerd te werk gaan? Of is dat grensoverschrijdend gedrag? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 maart 2020 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist nog niet.
Je had nog 250 meter op overschot. ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor moet je lang met je handen gewerkt hebben. ![]() De vulcan groet moet uw hand aanleren. Telkens 2 vingers samenbinden en na een paar keer kan je hand dat.
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug naar de goede ouden tijd.
![]() Veel beter dan handjes schudden als je iemand ne goeden dag wenst. PS: voor de goede vrienden mag het iets meer zijn ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 13 maart 2020 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 13 maart 2020 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We geven elkaar als begroeting een velletje WC-papier,vers van de rol.
Doordat we allemaal met een rol WC-papier rondlopen in de ene hand,en met wat velletjes dito in de andere-,kunnen we niet meer onwillekeurig aan ons gezicht komen... Laatst gewijzigd door kelt : 14 maart 2020 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten wij nu alle dagen handschoenen dragen of komt dat te SM-achtig over????
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou best kunnen want ze hebben gene goedendag teruggezegd.
Maar tja, de beleefdheid van de mensen tegenwoordig zou er mss ook mee kunnen te maken hebben. Ben er nog niet helemaal uit.
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Net tevoren hebben ze gezegd niet met de hand voor de mond te hoesten, maar op je arm. kwestie van het zeker door te geven zeker?