![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De liberalen lossen zichzelf op.
Nu heerst er een sfeer van ieder voor zich waardoor tenslotte niets meer van de liberalen over zal blijven! [size=1](Zie voorzittersverkiezingen)[/size] Ik kan niks beters wensen! ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 3 december 2004 om 20:31. |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Ja, het is toch erg daar. Zolang dat ze hun zeteltje maar kunnen houden. De partijtop is wel echt tegen vrije meningsuiting binnen de partij. Ik hoop dat coveliers een gematigd rechtse partij kan oprichten. Het zou wel eens de doodsteek kunnen betekenen voor het VB, want hij zou een waardig alternatief kunnen bieden.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Coveliers is enkel gefrustreerd omdat hij nooit is geraakt waar hij wilde geraken. Hij neemt nu simpelweg wraak door onopgehouden de VLD stokken tussen de wielen te steken, en dit op een schandalige manier. Ik ben echt benieuwd wat hij gaat doen eens hij aan de deur wordt gezet, en dat ZAL gebeuren.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Het is immers opmerkelijk dat hoe linkser en belgicistischer de VLD werd, hoe groter het Vlaams Blok is geworden. Laatst gewijzigd door zorroaster : 4 december 2004 om 04:10. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() In se blijft de VLD dezelfde partij als die van voor Verhofstadt..
Een partij voor de burger die er financieel beter voorstaat. En ge moogt ervan overtuigd zijn, al geven ze schijnbaar toe aan de PS en SPa, ze zullen er wel voor zorgen dat die klasse niks tekort komt. De gewone werkende man en vrouw betaalt uiteindelijk toch het gelag. Alleen hebben ze in hun drang naar macht de rechtse zijde iets teveel uit het oog verloren. Vermits de druk van het Vlaams Belang aan die zijde onrustwekkend toeneemt kreeg de rechterzijde van de VLD het op zijn heupen.. En ge moogt er van opaan : ook de CD&V is daar aan het knabbelen Vandaar grote discussie en gevaar op tweespalt. Ze staan ver weg van de gedroomde volkspartij die ze wilden worden. Laatst gewijzigd door Bolter : 4 december 2004 om 19:12. |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() het begint er steeds beter uit te zien voor het vb .; eerst de acw'er vandeurzen en nu de links -liberaal Somers... de rechtse kiezers heeft nog maar één partij waar de rechts z'n gedacht mpag zeggen en dat is het vb . En coveliers zal evenveel succes hebebn al de n-va en het liberaal appel in het afsnoepen van kiezers van het vb ... het is enkel een richtingswijzer naar het VB. Al sik van het vb was zou ik me dan ook meer richten op de cdenv dan op de vld .. ik denk dat de vijver van de rechtse VLD kiezers bijna lee is , bij de cdenv zie ik nog een zeer groot potentieel , minstens 40%.
Met de n-va moet het vb zich niet bezighouden ..1/4 van de n-va kiezers stemden in 2004 voor het Vb , indrukwekkend .... maar uiteindelijk maar 1% van het totaal aantal kiezers. De winst kwam van elders. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 5 december 2004 om 11:03. |
|