![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Magriet krijgt daarvoor nu € 2000 netto pensioen.
Vindt u dit goed?
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 24 augustus 2020 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ze daardoor niet meer op TV hoeft te verschijnen is dat geld wel besteed!
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 24 augustus 2020 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zo zijn er nog wel meer BV's. Hun 'zelfstandig' pensioentje ferm aandikken met een parlementspensioen. Je kan ze in principe geen ongelijk geven.. Het zijn echte Belgen die voor 'eigen geld eerst' rijden. Zo ken je ze weer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haalde het al eerder aan maar ik vind het een regelrechte slag in het gezicht van die mensen die politieke wetenschappen studeren dat er een paar BV's zich daar eens gaan komen moeien en dat moet gewoon een stop toegeroepen worden.
Goedele tjah, dat is niet eens een exacte wetenschap seksuologie. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 augustus 2020 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 25 augustus 2020 om 06:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of men het een echte studierichting kan noemen, ik denk dat daar véél mensen aan twijfelen in tegenwoordige dagen. Politiek wordt doorgaans geassocieerd met verkiezingen en allerlei partijpolitieke strubbelingen of ruzies in de regering. Eigenlijk zijn het allemaal acteurs en actrices, BV's dus. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan had je ook maar in de politiek moeten gaan. Een volledig pensioen als politicus krijg je trouwens pas na 20 jaar te hebben gezeteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beiden liegen hetzelfde, maar over een ander onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarmee vliegt de richting 'politieke wetenschappen' mee in het rijtje géén exacte 'wetenschap' te zijn?
Citaat:
Er zijn er zelfs die lijden aan pseudologia phantastica zijnde die mensen die hun eigen leugens geloven of het valse woord spreken als wij het uit het Grieks gaan vertalen. (Grieks: pseudos = vals, logos = spreken, woord) Een liedje dan maar om het allemaal wat met op te vangen? Speaking in different tongues (wijlen Stephen Stills van CSN&Y) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 augustus 2020 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga vooral niet denken dat een politicus een "bestuurder" of "leider" of zo moet zijn. Een politicus is iemand die als job heeft verkiezingen te winnen en mandaten binnen te rijven. Dat is het. Hiervoor moet hij praatjes verkopen om de zoveel jaar als het "verkiezingen" is, en moet hij met zijn collega's overeenkomsten sluiten van hoe men de bekomen macht zal gebruiken om de volgende verkiezingen terug te winnen en terug mandaten binnen te rijven, en in welke mate dat rijmt met persoonlijke verrijking en machtswellust. Het verschil tussen een BV en een politicus is dat een BV zijn show op eigen kosten moet doen, en een politicus daarvoor geld mag opeisen van het volk. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 augustus 2020 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Jij krijgt als werknemer na 45 jaar een afgetopt pensioen van netto ongeveer 1800 €. Waarom moeten politici, die zelf zorgen dat ze al na 22 jaar zetelen, een volledig en niet afgetopt krijgen, dan meer krijgen als anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Margriet Hermans heeft nog wel wat anders gedaan in haar loopbaan dan in het parlement zitten. Niet meteen het prototype van de beroepspoliticus.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |