![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() zoals onze 'onverkozen' minister aangekondigd heeft krijgt het federaal zorgpersoneel een bonus en één verhoogde eindejaarpremie...
In de PRAKTIJK , mijn madam 80% VP in een ziekenhuis krijgt de fabuleuze som van ACHTHONDERDEENENDERTIG EURO NETTO ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politiekers zwijgen daarover. Schijnheiligaards. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Gisteren op de radio, een verpleegster die kwam vertellen hoe zwaar werken het fysiek en mentaal wel was op de covid afdeling.
Fysiek omdat ze zich moeten kleden als een astronaut, en mentaal omdat de patiënten allemaal zo eenzaam zijn omdat ze geen bezoek mogen ontvangen. Zoals steeds dus, de ziekte zelf is geen probleem, het zijn de maatregelen die voor miserie zorgen. Laatst gewijzigd door denkimi : 24 november 2020 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zou bezoek toch toelaten? Ik mag niet ongezouten zeggen wat ik daarvan denk. Want het zou er gepekeld uitzien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het enkel de "voorafname" die nogal gepeperd is, maar die later toch verrekend wordt ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou ze inderdaad onbeschermd laten werken en bezoek toelaten, net zoals we dat bij grieppatienten doen. Men zou wel een voorkeur moeten hebben voor jonge verpleegkundigen, liefst mensen die al ziek geweest zijn. Zij lopen immers geen enkel ernstig risico meer. En bezoekers moeten alle mogelijke informatie en beschermingsmiddelen aangeboden krijgen. Bezoekers moeten de kans hebben om zich als astronaut te verkleden als ze dat willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beke zal het deze avond op tv wéér komen uitleggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Tijdens een griep piek is een absenteïsme van 4% of meer niet abnormaal. Dat zijn dan nog enkel de echt zieke mensen, vandaag is het grootste deel gewoon thuis door de quarantaine maatregelen, niet omdat ze ziek zijn.
|
![]() |
![]() |