![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoel....helemaal achteraan.....het laatste.....niks meer er achter.
Het bestaat. Kijk maar: http://hmpg.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kies je zelf voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() '....You should now turn off your computer and go do something useful with the rest of your life. * .....'
![]() Bon, wat gaan we nu doen ?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets nuttig gaan doen met ons leven? Goed idee. Eens zien wat ze op Twitter daarover denken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah , laten we nog wa' amok maken , wateren & koeken op de mensen in't straat !!
![]() Tja , anders gaan er psychisch onderdoor door verveling & afkickerij !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kaputzoipen macht frei ! ps: klaveren is troef. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 18 december 2020 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat drinken we daar bij ?
Just... Om in de sfeer te blijven van het kaartspel. ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 18 december 2020 om 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ps: bovenstaande was posting #10.
Dus komt nie af met.... ![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat met 'schuppenzot' denk ik dan?
Heeft die een relatie met de klaveren? Begrijpt u mij niet verkeerd het gaat over kaartspellen. Suske & Wiske "De kaartendans??" ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteindelijk concentreert alle nodige informatie in het leven zich op de "Consumptiekaart" aan de muur in Edouaards café....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De welke ?
Er lopen er hier zo veel rond ? ![]() ps: de rest van je posting ga ik straks lezen. ![]() ![]()
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of er zo véél rondlopen daar heb ik géén idee van maar carnevaleske figuren zijn er genoeg in de wereld.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterend voorstel !
|
![]() |
![]() |
![]() |