![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Een paar dagen geleden las in de krant hier, dat Europa van plan is om de rechten op intellectuele eigendom van bedrijven die vaccins ontwikkelen te strippen.
https://www.smh.com.au/world/europe/...18-p57bq7.html Tenzij ik iets mis (of er overheen lees), vind ik nier niets van terug bij ons. Het lijkt me sterk dat bedrijven vandaag actief in de sector binnen Europa gaan wachten tot het zover is. Zelfs de gedachte dat dit wel eens zou kunnen gebeuren zou al voldoende moeten zijn voor die bedrijven om sterk in overweging te nemen Europa te verlaten. En wat mij betreft zouden ze nog gelijk hebben ook.