![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klassiek voorbeeld: Elke Clijsters als bachelorette kon de ideale schoonzoon krijgen, maar ze volgt haar vulva en kiest de bad boy. De relatie strandt maar ze hadden wellicht wel enkele stomende nachten.
Beter voorbeeld: sommige vrouwen kruipen voor hun man en smeken naar verandering, die mannen verliezen dan hun wilde haren en dan worden die vrouwen aangetrokken tot een andere jerk. Christelijk fatsoen is toch niet teveel gevraagd zekers
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 18 mei 2021 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat willen vrouwen tegenwoordig als man? Een licht of volledig donker gepigmenteerde, stampvol tattoos, stampvol piercings? Eéntje met een intrumentarium van hier tot in Tokio? Uiteraard ééntje met vééééééél geld. Eéntje die gemakkelijk aan bepaalde verboden middelen kan geraken? Ik heb er totaal géén idee van hoe die winkel draait tegenwoordig. Gelukkig heeft u het gepost in K&K ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 mei 2021 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pure gok hoor: omdat die in de meeste gevallen zoveel praat nog niet hebben als een volwassen vrouw, alhoewel tegenwoordig gaat dat ook al niet meer op, dus ik heb er eigenlijk totaal géén idee van.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 mei 2021 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Begrijpt u mij niet verkeerd na mijn 'prachtige' tekst iets hogerop in deze draad want ik ben nog altijd groot fan van vrouwen maar er met samenleven in hetzelfde huis daar begin ik niet meer aan. ![]() Dat is en blijft een keuze natuurlijk. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 mei 2021 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs bij de christenen.
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, in de meeste gevallen is dat ook (semi) in de mate van het mogelijke gelukt, met de differentiatie van het bewustzijn tot gevolg. Zo is het bijvoorbeeld geen toeval dat de meeste Nobelprijs winnaars uit de christelijke invloedsfeer komen. Uw post is daarom ook niet geheel en al juist, het was nooit de bedoeling van het christendom dat er geen voortplanting meer voorkomt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 mei 2021 om 11:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 mei 2021 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovenstaande actie in samenhang met:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige medeforummers maken hoeveelheden draden die veelzeggend zijn over hun psyché.
Maar ik noem geen namen, 't is te delicaat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() "Every woman loves a fascist"
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |