![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorpost wil de feestvreugde voor 175 jaar België in de kiem smoren door haat en geweld.
De dorpspolitiekers uit de gemeenten van Halle-Vilvoorde willen het feest van de Belgen boycotten omwille van hun eigen kleinzielige belangetjes. ![]() N-VA raadslid Demesmaeker maakt zelfs een speciale site waarin hij doodleuk poneert dat ons land kapot gemaakt moet worden voor het 200 jaar wordt. Deze mensen willen ú beletten om te feesten, om in België te leven, ja zelfs om u Belg te voelen... DE JONGE BELGEN ZIJN NIET ONDER DE INDRUK! Wij roepen iedereen op om volgend jaar te feesten voor ons Vaderland, om u niet te laten intimideren door België-haters en u te wapenen tegen anti-Belgische leugenpropaganda. Zo worden bijvoorbeeld alle 'argumenten' voor de afbraak van België van Demesmaeker aan spaanders gehakt op de feestwebsite van Unitas, de studiedienst van de BUB: www.b175.be. ![]() De Jonge Belgen staan alvast paraat om elke gefrustreerde en haatdragende anti-Belgische actie met positieve acties en Belgische feestvreugde te beantwoorden! Want, vergis u niet, ons motto is en blijft: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Mooie webstek
![]() België barst !!! Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 12 december 2004 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Zwak van jullie om alles antidemocratisch te noemen dat tegen je ideologie indruist. Toch veel succes met de webstek, laten we hopen dat ze je niet hetzelfde lappen als met VB Antwerpen. Ik veronderstel dat jullie dan niet zo goed zullen lachen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Het frappeert me vooral dat de BUB inderdaad altijd heel snel is om andersdenkenden als antidemocratisch te bestempelen terwijl één van haar bestuursleden openlijk dergelijke ideeën aanhangt. Is het niet hun internet-verantwoordelijke of zoiets die oproept tot een nieuwe repressie? Ik weet niet in welke mate zij het Nederlands beheersen, maar een term als 'repressie' is per definitie ondemocratisch, het gaat om het 'verdrukken' (letterlijk) van andersdenkenden. Hij voegt dan ook de daad bij het woord door op te roepen om Vlaams-nationalisten te registreren (o.a. aan de hand van hun VL-stickers)... Ondemocratisch, wij?
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Patriot, je bent *knip* .... en niet omdat je belgicist bent ...
Geknipt op vraag van de geviseerde. Jeroen
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Ook wel grappig dat ze de foto van voetbalsupporters gebruiken om een hoop Belgische kleuren te zien, bij gebrek aan ander materiaal
![]() Trouwens niemand hier heeft de bedoeling jullie te beletten om te feesten. Er werd alleen voorgesteld dit niet doen, maar als je wil feesten is dat natuurlijk je goed recht. Natuurlijk gemakkelijk om altijd de flaminganten zo te beschuldigen. Laatst gewijzigd door instromaniac : 12 december 2004 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het geknip begint hier stilletjes aan de spuigaten uit te lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men niet wil dat er geknipt wordt, moet met op zijn woorden letten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik, m'n vriendin en m'n ouders waren toen ook in Brussel, en ons kan je moeilijk pro-België noemen. Het is niet omdat er een hele hoop mensen naar zo'n evenement komen dat ze militante voorstanders zijn van België. Ik heb wel een mooie indruk gehad van ons België met al dat militair machtsvertoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hebt ge u zeker onder de grond schuilgehouden. Wij hebben toen meer dan 10.000 pamfletten van de BUB uitgedeeld, en niet één negatieve reactie! Ook 2000 handtekeningen voor de verkiezingen werden toen opgehaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb jullie wel zien rondlopen, ik had zelfs zo'n stom vlagske, om te lachen natuurlijk. Natuurlijk krijg je geen negatieve reactie omdat de meeste niet eens weten waarover het gaat, laat staan dat ze ook maar iets geven om Belgisch of Vlaams nationalisme. Als een land zijn nationale feestdag viert heb je nu eenmaal altijd een hoop mensen die erop afkomt, maar net zoals met die voetbalsupporterkes is dat het groepsgevoel dat even opspeelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() 175 years staat er op het mooie webstek http://www.b175.be/50.php. 175 years? Heb ik wat gemist? Is Engels nu ook een officiële taal van België en zijn de Duitse Belgen terug naar de heimat?
Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 13 december 2004 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Vijfig Vragen Over België...en er staan 51!!! Rare jongens, die BUBbers!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Ik hoop dat dat den belziek zo vlug mogelijk barst.
zo'n actie van voorpost steun ik volledig en die van onze eigen mark ook natuurlijk. Laatst gewijzigd door Piet Hein : 13 december 2004 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |