Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2004, 20:21   #1
bartje
Minister-President

Standaard Conickx en Van Wijck naar de Zevende dag.

Ik weet niet of dit hier op zijn plaats staat, anders moet het maar verzet owrden hé.

Jawel, vanaf eind januari of zoiets worden zij de nieuwe ankers van de Zevende Dag.
Siegfried Bracke zou zich voltijds toeleggen op Ter Zake en wat met Annemie Peeters zou gebeuren is nog niet geweten.

Eens benieuwd of Frieda haar gemoedelijke aangename stijl die ze de zaterdagavond heeft in haar programma kan doorzetten naar de zondag.
Ik vind dat één van de beste VRT dames, ze komt bij mij echt héél sympathiek over en ik zou er uren kunnen naar luisteren.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2004, 20:29   #2
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Ik weet niet of dit hier op zijn plaats staat, anders moet het maar verzet owrden hé.

Jawel, vanaf eind januari of zoiets worden zij de nieuwe ankers van de Zevende Dag.
Siegfried Bracke zou zich voltijds toeleggen op Ter Zake en wat met Annemie Peeters zou gebeuren is nog niet geweten.

Eens benieuwd of Frieda haar gemoedelijke aangename stijl die ze de zaterdagavond heeft in haar programma kan doorzetten naar de zondag.
Ik vind dat één van de beste VRT dames, ze komt bij mij echt héél sympathiek over en ik zou er uren kunnen naar luisteren.
ik vraag mij serieus af wat de meerwaarde is van programma's zoals Ter Zake. Steeds dezelfde mensen die over de vloer komen, dikwijls bv. 1 gast in de stoel die dan komt "discussiëren" over het Vlaams Belang. In de zevende dag dan debat met partijvoorzitters, uitgezonderd de partijvoorzitter van de grootste partij. Vergelijk aub eens Coninckx en van Wijck met de Nederlandse debatprogramma's, en je komt meteen tot de conclusie wat voor een inhoudloze prietpraat dat programma is
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2004, 21:23   #3
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Ik weet niet of dit hier op zijn plaats staat, anders moet het maar verzet worden hé.

Tja, Bartje,

Als U tante Frieda één van de beste VRT dames vindt, dan is dat uw goed recht.

Bij mij is het programma Coninx en Van Wijck een pure schande!
Praat voor de vaak! Ik heb me steeds afgevraagd: 'Zouden die daar voor betaald worden?'...

De bedoeling is heel duidelijk... Het volk monddood maken... Dood aan de kritische noot...
De zevende dag had al zo weinig voor te stellen... Nu dit nog afgevoerd wordt, is de 'kans' tot debat (enkele seconden!) volledig weg op VRT... Prachtig!
Bracke alleen bepaalt nu wat nieuws is... wie nieuws is... wie politiek een steuntje krijgt (herinner Freya VDBosche)...

Ik zou een golf van protest verwacht hebben... en U bent nog blij! Blij met een dode mus...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2004, 21:52   #4
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

het zal er niet op verbeteren...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2004, 22:00   #5
ilfalco
Minister-President

Standaard

coninx en van wijck is het toppunt van regeringsgezinde opiniering.... in nederland is het op dat vlak veel beter gesteld , m'n kan er zelfs belangerijke commisie's inde kamer volgen .
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2004, 22:48   #6
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

C & W is idd een belachelijk programma.

Als zelf Willy claes, een veroordeelde corrupte politicus bijna elke week zijn zegje mag doen?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2004, 23:01   #7
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
C & W is idd een belachelijk programma.

Als zelf Willy claes, een veroordeelde corrupte politicus bijna elke week zijn zegje mag doen?
Nog erger vind ik het programma sinds ze die onbenul van een Rik Torfs er om de haverklap bijsleuren om politiek correct te 'opiniëren'.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2004, 23:06   #8
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Of Vermeersch en De Schaepdrijver, in 'Grote Vragen' op canvas.

't Ging over verdraagzaamheid: nergens een VB'er die zijn standpunt kan uitleggen, nergens een socioloog met enig CV, nergens een historicus met enig naam ...

Nee, kardinaal Danneels, Vermeersch en De Schaepdrijver voorgesteld als Vlaamse intellectuelen (letterlijk!).

Amai, de VRT, 't wordt echt tijd voor een uitmesting ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2004, 23:10   #9
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, kardinaal Danneels, Vermeersch en De Schaepdrijver voorgesteld als Vlaamse intellectuelen (letterlijk!).
Hoe krijg je de kijkers anders wijsgemaakt dat ze NIET door kristalzuivere belgicisten worden gehersenspoeld?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be