![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet of dit hier op zijn plaats staat, anders moet het maar verzet owrden hé.
Jawel, vanaf eind januari of zoiets worden zij de nieuwe ankers van de Zevende Dag. Siegfried Bracke zou zich voltijds toeleggen op Ter Zake en wat met Annemie Peeters zou gebeuren is nog niet geweten. Eens benieuwd of Frieda haar gemoedelijke aangename stijl die ze de zaterdagavond heeft in haar programma kan doorzetten naar de zondag. Ik vind dat één van de beste VRT dames, ze komt bij mij echt héél sympathiek over en ik zou er uren kunnen naar luisteren.
![]() |
#2 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als U tante Frieda één van de beste VRT dames vindt, dan is dat uw goed recht. Bij mij is het programma Coninx en Van Wijck een pure schande! Praat voor de vaak! Ik heb me steeds afgevraagd: 'Zouden die daar voor betaald worden?'... De bedoeling is heel duidelijk... Het volk monddood maken... Dood aan de kritische noot... De zevende dag had al zo weinig voor te stellen... Nu dit nog afgevoerd wordt, is de 'kans' tot debat (enkele seconden!) volledig weg op VRT... Prachtig! Bracke alleen bepaalt nu wat nieuws is... wie nieuws is... wie politiek een steuntje krijgt (herinner Freya VDBosche)... Ik zou een golf van protest verwacht hebben... en U bent nog blij! Blij met een dode mus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het zal er niet op verbeteren...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() coninx en van wijck is het toppunt van regeringsgezinde opiniering.... in nederland is het op dat vlak veel beter gesteld , m'n kan er zelfs belangerijke commisie's inde kamer volgen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() C & W is idd een belachelijk programma.
Als zelf Willy claes, een veroordeelde corrupte politicus bijna elke week zijn zegje mag doen?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Of Vermeersch en De Schaepdrijver, in 'Grote Vragen' op canvas.
't Ging over verdraagzaamheid: nergens een VB'er die zijn standpunt kan uitleggen, nergens een socioloog met enig CV, nergens een historicus met enig naam ... Nee, kardinaal Danneels, Vermeersch en De Schaepdrijver voorgesteld als Vlaamse intellectuelen (letterlijk!). Amai, de VRT, 't wordt echt tijd voor een uitmesting ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |