![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Barghouti die in de Israelische gevangenis zit heeft besloten de kandidatuur van Abbas te steunen en trekt zich terug uit de race naar het presidentschap van Palestina.
Abbas is momenteel ook op bezoek in Koeweit om zich daar te verontschuldigen voor het wangedrag van de Palestijnen die tijdens de 1ste Golfoorlog openlijk de kant van Saddam Hoessein kozen. [size=2] Gaan ze in Palestina nu eindelijk afstappen van de strategie van de "born loser"? Als figuren als Abbas in Palestina de gelegenheid krijgen om iets op te bouwen, dan krijgen de Palestijnen eindelijk perspectief op een normaal leven. Ze zijn dan niet meer de speelbal van mensen als een Arafat en andere oorlogsstokers in het Midden Oosten. [/size] Citaat:
Citaat:
[/size][size=2] http://english.aljazeera.net/NR/exer...09A2B4DEAC.htm http://english.aljazeera.net/NR/exer...5F869ACF0C.htm [/size] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 12 december 2004 om 23:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() blijkbaar weet men niet dat er onder de Palestijnen OOK een chistelijke populatie is.
en ik zie weer een verdachte schizofrenie...van een recent profiel. tja, niks nieuws.
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Martin Van Creveld, Israëlisch professor en deskundige in militaire geschiedenis, begin 2003: "Wij bezitten verschillende honderden kernkoppen en raketten en wij kunnen deze richten op alle mogelijke doelen in alle mogelijke richtingen, tot in Rome. De meeste Europese steden zijn doelen van onze luchtmacht." (suggereert even dat Israël de holocaust zou kunnen wreken door het vernietigen van miljoenen Duitsers en andere Europeanen.) (...) "De Palestijnen zouden allen gedeporteerd moeten worden. De mensen die hiervoor ijveren (de Israëlische regering) wachten op de juiste man en de juiste tijd. Twee jaar geleden was slechts 7 a 8 procent van de Israëli's hiervan overtuigd, twee maanden geleden was dat aantal gestegen tot 33% en nu, volgens de 'Gallup poll' (een opiniepeiling) zelfs 44%" (...) "Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat Sharon deze deportatie wenst door te voeren. Hij wil het conflict doen escaleren. Hij weet dat niets anders dat we ondernemen kan slagen behalve dit." (...) Nadat hem gevraagd is of Israël niet bang is een slechte reputatie zal krijgen wanneer het zou overgaan tot deportatie van Palestijnen, verwees hij naar een uitspraak van voormalig minister van Defensie Moshe Dayan: "Israël moet zich gedragen als een hondsdol beest, te woest om zich ermee te bemoeien." Vervolgens, argumenterend dat hij zich niet te veel van andere staten zal aantrekken: "Onze wapenmacht is niet de dertigste op rij, maar de tweede of de derde sterkste. Wij hebben de mogelijkheid om de hele wereld te doen ondergaan met ons. En ik kan u verzekeren dat dat zal gebeuren vóór Israël de dieperik ingaat." Het desbetreffende 'vredelievende' interview deed hij in 'Jeruzalem Friday. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() fijn toch dat die "boven alle andere verkozen" jongens nucleair zijn...
het joods mannetje is weer onder een nieuwe nick bezig. le vengeur ![]()
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] Laatst gewijzigd door liesl : 13 december 2004 om 00:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat uw artikel betreft, Wreker: op dat ene punt moest ik even commenaar geven maar ik geef u inderdaad gelijk dat die eerste stap van Abbas, om Koeweit te bezoeken en excuses aan te bieden, een goeie zaak is. Hij lijkt voorlopig goed bezig. Groet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Post eens een topic over vrede in de Kersttijd en geen kat is geinteresseerd of men begint zelfs te trollen...
...Ow had de allerlaatste posting niet gelezen, maar het blijft hier toch behoorlijk stil.
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 13 december 2004 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=8]IK HOOP HET OOK, WREKER![/size] In mijn ogen is Arafat één van de grootste misdadigers van de afgelopen eeuw geweest. Met zijn loser-pose, theedoek en bibberlip heeft hij een collectief underdogcomplex geschapen waar de moslims nu pap van eten. Hij heeft er mede voor gezorgd dat een groot deel van de Palliebevolking én de zogenaamde moslims die zich met de Pallies identificeren (ookal hebben ze in Europa een uitkering, een woning, kinderbijslag, studiefondsen, Centrum voor gelijkheid van Schmanzen, enz..) steeds meer weigeren om hun eigen verantwoordelijkheid op te nemen (en al dan niet in naam van De Profeet steeds dieper wegzakken in de Middeleeuwen)! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit artikel toont maar weer eens hoe je alle diploma's van de wereld kan halen en toch een onozel soepkieken kan blijven. Trouwens, waarom zou deze stoker "belangrijk" zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() "Abbas: Palestinians should give up use of weapons against Israel"
En als ik ons lokaal boutmanneken hoor zijn die pallies toch zo vredelievend. Zou er een fout zitten in zijn logika?
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |