Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2021, 23:29   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Wilders is geniaal/ 2,1888 meter stapel doodsbedreigingen

hele stapel doodsbedreigingen nu in toilet van geert wilders, daar veegt hij zijn heilige reet mee af elke dag, lekker vieze troep dus nu. zie foto met poepresten in de 17jarige isoleercel van geert wilders. Enige Nederlander die zo lang in isoleer moest zitten, zonder dagelijks luchten buiten en onder permanente dubbele bewaking. Ik heb ook in isoleer gezeten, mocht luchten, paar weken ben ongeneeslijk zieke psychiatrische patient dus geert wilders heeft al 17 jaar lang zo een zware isoleercel behandeling in luxueuze TBS Cel met eigen ligbad en prive sekskeldertje.

----------------------------------------
https://reactnieuws.net/2021/07/05/h...#comment-22145

Hollands onvrije mening: kan het nog Wilder(s)?
5 juli 2021 hectorvanoevelen Nieuws One comment

Deze hoge papierstapel hebben wij – met hartelijke dank – geleend van De Dagelijkse Standaard, die zich op internet voorstelt als no-nonsense en betrouwbaar. De stapel bevat, naar ik lees in een twiet van politieke stokebrand Geert Wilders (PVV), duizenden aangiftes van de afgelopen jaren. Allemaal doodsbedreigingen, allemaal van moslims: ‘uit de hele wereld, van NL tot Pakistan en de Palestijnse Gebieden. Vanwege mijn islamkritiek. Weg vrijheid. Maar ik zal altijd doorgaan. Vechten vóór vrijheid en tégen de islam!’

Als DDS het haast onwerkelijk noemt dat een politicus in Nederland al bijna zeventien (17!) jaar niet vrij over straat kan gaan, dan kan je als redelijk wezen toch niet anders dan die mening volmondig bijtreden. En laat nu net in dat hyper tolerante, heel de wereld met het vingertje wijzende ‘Hup Holland Hup’, het een politicus onmogelijk kan worden gemaakt zijn mening vrij te uiten. Al bijna 17 jaar, écht waar! Stel het je maar eens voor, Vlamingen die zich blauw (…) ergeren aan het spandoekenvonnis van de Vier van Voorpost, dat zo’n Wilders, of je het met hem eens bent of niet, wegens de rabiate haat van aanhangers die bezeten zijn van een religieuze waan die elk ‘samen’ leven onmogelijk maakt, geen stap buiten de deur kan zetten zonder beveiliging. En op de koop toe door zijn ‘achtbare’ collega’s van de gevestigde partijen wordt gemeden als een pestlijder uit een donker verleden.

Of de achtbare Dames en Heren, al zijn ze dan ontslagnemend – pardon, demissionair – misschien eens zouden willen overwegen of de pestlijder wellicht ‘inhoudelijk’ geen gelijk zou kunnen hebben, al was het maar gedeeltelijk? Ach kom, wie wil het in de politiek nu over inhoud hebben? Het gaat hem over de toon, meneer, en die toon van Wilders, brrrrrr. En altijd maar diezelfde afgezaagde islamdreun. En laat die haatzaaier dan nog het lef hebben om in De Dagelijkse Standaard te laten optekenen dat zijn toon altijd dezelfde zal blijven ‘of mensen dat nu leuk vinden of niet’. Wilders zal altijd blijven doorgaan omdat, zegt hij vrank, bepaalde pijnpunten gewoon benoemd moeten worden en ‘als men keer op keer blijft struikelen over gekozen woorden van de partij, dan is dat hun probleem’. Inderdaad, zolang de migratiepolitiek niet drastisch over een andere, een autochtone, boeg wordt gegooid, blijft de noodoproep gelden: MINDER! MINDER! MINDER! En dat geldt evenzeer voor de Dietsers aan de onderkant, in wier naam ik Geert Wilders in zijn strijd voor het grote gelijk heel veel fortuin maar géén Fortuyn… zou willen toewensen.
Deel het met de wereld!

Tweet
WhatsApp
Print
Press this
Telegram
Share

Gerelateerd
Heren Democraten tezamen in Parijs, schuiven eigen schendingen van de 'vrije mening' opzij
12 januari 2015

In "Nieuws"
DEN HAAG-TWEEDE KAMER-BESCHOUWINGEN
[VIDEO] Bijdrage Geert Wilders tijdens Jihad debat
5 september 2014

In "Nieuws"
Switzerland Minaret Ban
Wilders schakelt bevolking in om bouw moskeeën te stoppen
26 januari 2013

In "Nieuws"
Geert Wilders
islam
vrijheid van meningsuiting
Berichtnavigatie
Previous Post: 59 procent Nederlanders: geen nationale feestdag voor ‘afschaffing slavernij’
Next Post: OM vervolgt voormalig politicus Géza Hegedüs
One comment

dewanandblog schreef:
6 juli 2021 om 00:15
Je reactie is in afwachting van moderatie.

haha haha ja joh, what to do?? Gistermiddag nog sprak ik met twee donkerkleurige Syrische mannen hier uit mijn buurt, lodewijk van deyselhof delft, en eentje zei trots van wij nemen het over hier, wij fokken veel kleintjes hahah haha ik zei hem van ach joh Nederland is een Kenniseconomie hahha Nederland heeft niets aan hersenloze mongooltjes uit INdia en kattennaties zoals mij en Wieroe. Laat ze maar fokken hahah haha Busje komt zo joh!!!

Ben al oud ok, en ziek, ongeneeslijk, dus ik heb het allemaal losgelaten. Nu begrijp ik Islam wel beter en de parameters in het nieuwe model hebben mijn inzichten vergroot en ook de oplossingen zijn nu scherper gesteld, geheel 100 % pacifistisch, ik denk dat 95 procent van alle Pro Nederlandse lui geen geweld willen of nastreven. Nu heb ik de blauwdruk voor een pacifistische oplossing, met WIN/WIN gentlemen’s agreements.

PS1:
diverse marok meiden die ik al jaren ken geilen op geert wilders en stemmen volgens mij op PVV. Marokkanen zijn toch slimmer dan je zou denken ok, ik ken hen nu beter en Marokko is een zielige Ochlocratie, demagogen aan de macht.
PS2:
Islam zelf is ok, en 100 % biologisch natuurlijk ok, nu begrijp ik de vele religieuze parameters. Het Hindoeisme is ahw nog erger dan Islam ok, mbt vrouwen onderdrukking, homohaat, kaste discriminatie, blankenhaat, negerhaat enz. Hindoes die ik kende zijn behoorlijk discriminerend en racistisch.

Like

1

0

Rate This

Beantwoorden
Islamofoob = schrik van de Islam schreef:
5 juli 2021 om 17:58

Wilders is geniaal/

Like

2

0

Rate This

Beantwoorden

https://reactnieuws.net/2021/07/05/h...#comment-22145
-------------------------------------------

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2021, 23:33   #2
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

haha geert wilders is een internet HOAX hahah

------------------------------------
https://nieuwspaal.nl/media-twijfele...geert-wilders/

copy protection kijk online

https://nieuwspaal.nl/media-twijfele...geert-wilders/
-----------------------------------

Oud 6 juli 2021, 13:34   #3
dewanand
Minister-President

geert wilders zit al 17 jaar in isoleercel geinterneerd dus feitelijk heeft hij recht op vergoedingen voor dit maatschappelijk voorarrest twv 600 euro per dag na onterecht voorarrest in HVB als verdachte hahah arme wilders. Hij zou vaker een lekkere superieure, lieve, gehoofddoekte marokkaanse hoer op visite moeten krijgen hahha

--------------------------------
https://www.nu.nl/politiek/6143862/v...-in-stand.html

Veroordeling Wilders voor 'minder Marokkanen'-uitspraak blijft in stand
06 juli 2021 12:37 Laatste update: 7 minuten geleden
735 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
Voor dit nieuws hebben we een melding verstuurd. Blijf ook met meldingen op de hoogte van belangrijk nieuws.
Sluiten

De Hoge Raad heeft de veroordeling van Geert Wilders dinsdag in stand gehouden en daarmee is deze definitief. De PVV-voorman werd in september vorig jaar schuldig bevonden aan groepsbelediging vanwege zijn uitspraken over "minder Marokkanen". Hij kreeg hiervoor geen straf opgelegd.

Met het oordeel van de Hoge Raad komt er een einde aan de strafzaak die jaren in beslag heeft genomen. Wilders heeft altijd volgehouden dat de reden om hem te vervolgen een politieke was, maar hiervoor is nooit voldoende bewijs gevonden.

Wilders werd vervolgd op verdenking van groepsbelediging en het aanzetten tot haat en discriminatie naar aanleiding van uitspraken die de politicus deed in 2014.

Op 12 maart 2014 stelde Wilders zich te willen inzetten voor mensen die minder Marokkanen in Den Haag willen. Na de verkiezingsoverwinning op 19 maart herhaalde Wilders zijn uitspraak in een zaal vol met PVV-aanhangers. Hij vroeg: "Willen jullie in deze stad en in Nederland meer of minder Marokkanen?", waarna het publiek "minder, minder" scandeerde. Wilders reageerde met: "Dan gaan we dat regelen."

Volgens het Openbaar Ministerie (OM) was er sprake van groepsbelediging en het aanzetten tot haat en discriminatie. Het OM eiste daarom een boete van 5.000 euro.

Voor de uitspraken op 12 maart werd Wilders in zijn geheel vrijgesproken. Met betrekking tot de uitspraken op 19 maart was er volgens het hof dus alleen sprake van groepsbelediging. Een boete is nooit opgelegd.

https://www.nu.nl/politiek/6143862/v...-in-stand.html
----------------------------------

Oud 12 juli 2021, 00:12   #4
dewanand
Minister-President

Geert Wilders heeft zelf toch geen geloof??

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be