![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bild.T-Online.de (Duits): Julia Bonk "Er mooi uitzien is niet schadelijk, maar als er niets in je hoofd zit volstaat het niets." ![]() ![]() ![]() ![]() Hoe bestaat het? Zo'n ontoereikeningsvatbare mensen zo'n status toedienen. Het surrealisme is verwezenlijkt bij dezen. "Schöner leben ohne Bonk und Drogen" zou realistischer zijn hier. Politiek en voorbeeldfunctie zijn een slechte combinatie voor onze jeugd, maar dat moge al lang een feit zijn.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 13 december 2004 om 08:30. Reden: lid moest afgevaardige zijn |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die heeft blijkbaar een behoefte aan een 1 gram shot, dan zal ze merken hoe onschadelijk het is.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() 18 jaar en al denken dat je alles weet over het leven. Dommer dan dat kan je niet zijn.
Ik zou voorstellen haar enkele kilo's heroïne te geven zodat ze zichzelf kan vernietigen, opgeruimd staat netjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Denken dat ouderdom gelijk staat met levenswijsheid lijkt mij ook niet bepaald het toppunt van wijsheid ![]() btw: knap kind, ook vertelt ze dikke zever.
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Mij dunkt dat Duitsland een beetje de publiciteitsmethode uit Amerika heeft ingevoerd. Stemmers uit de meest krankzinnige hoeken trachten te lokken. Ik hoop dat wijsheid echt met de jaren komt (ik ben nl. zelf ook 18 al geloof ik niet dat ik hier de bovenhand neem qua intelligente bijdragen, daarvoor zijn 18 jaren te kort)
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() 18 jaar? Ze ziet er veel ouder uit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zijn die linksen toch mee bezig, !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bild.T-Online.de (Duits): Julia Bonk "Er mooi uitzien is niet schadelijk, maar als er niets in je hoofd zit volstaat het niets."
![]() ![]() ![]() ![]() schoon kind... maar rosslecht karakter
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Of ze puur wetenschappelijk gezien gelijk heeft, dat laat ik in het midden. Maar zulke zaken openbaar verkondigen is niet erg slim. Mensen gaan hierdoor een totaal verkeerd beeld krijgen van drugs en dat is niet de bedoeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wel weer typisch, dat T-hemdje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat gewoon nergens zuivere heroine vinden , het goedje is daar gewoon te duur voor en te makkelijk te versnijden. trouwens als je het in z'n pure vorm zou inspuiten, en je bent niet goed vertrouwd met de hoeveelheden, zoude u eigen rap plat achterover spuiten vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |