![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze overheid faalt voortdurend. Nu zijn er in Wallonië weer tientallen doden gevallen door zware regens die van twee dagen tevoren waren voorspeld. Geen goed materiaal. Geen goede organisatie. Net als bij corona.
De slachtoffers van de terreuraanvallen blijven in de kou staan. Maar voor de moslimdaders kan alles. Men kan ze in het oog houden, er is geld om ze over te brengen en daarna te onderhouden. Dat krijgt men wel allemaal georganiseerd en betaald. Wat voor een omgekeerd land is dat hier eigenlijk. Wie zijn die mongolen die op Vivaldi of nog linkser blijven stemmen ?
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. Laatst gewijzigd door Vlad : 16 juli 2021 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
IS en co.
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anti Islam gezaag in Binnenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik constateer dat u strijdende IS terroristen als de "islam" catalogeert.
![]()
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 16 juli 2021 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() IS is toch even erg als de nazis. Ik snap niet echt waarom die levenslang van een uitkering zouden mogen leven na hun gevangenisstraf, maar wie ben ik? Je zou maar een Jezidi zijn.
Laatst gewijzigd door Weyland : 16 juli 2021 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://nl.wikipedia.org/wiki/Stromingen_in_de_islam Edit: deftige versie ![]() https://en.wikipedia.org/wiki/Islam Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 juli 2021 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze gaan die haatteven die misdaden tegen de mensheid gepleegd hebben toch voor minstens levenslang in een donkere put opsluiten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() is toch allang duidelijk dat al jaren net voor het verlof alles waar een reukje aanzit door een zittende regering er dictatoriaal door gejaagd word.
Zij gaan dan daarna onmiddellijk op verlof, er is geen mogelijkheid om klacht neer te leggen tegen deze plaatsing van "voor voldongen feiten" >> want ze zijn op verlof. En na het verlof is de tijd om klacht neer te legen toevallig verstreken. en OEPS t' is gebeurt. Zo werkt democratie hier te lande. Een gans jaar reutelen voor den TV voor gratis reclame op hun persoon of partij en dan >>>> net voor het verlof zaken der door drukken waarvan ze zeker weten dat dit anders tijdens het parlementair jaar democratisch nooit zal aanvaard worden. Zien we hier ieder jaar opnieuw. Maffia praktijken ja, niets democratisch aan dus. ![]() Gaan ze nu die 100.000 die allang het land moesten verlaten hebben en hier nog steeds ergens verblijven, in het zwart werken en sjoemelen ook aan hun eis om tot nieuwe Belg gebombardeerd te worden toestaan net voor het verlof aangezweept door PS, Ecolo en de communisten?
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 juli 2021 om 03:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een islamofobe reactie. Als dit Bart Somers ter ore komt eindig je voor een van zijn rechter/inquisiteurs ...
![]()
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dadeemelee maakt een correcte opmerking. Draadopener spreekt in zijn openingspost over moslimdaders.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juli 2021 om 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een angst voor algemene Islamofobie waarbij jij meegesleurd wordt, lijkt het me. Jammer. Laatst gewijzigd door Weyland : 17 juli 2021 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Pas op, ik ga je niet persoonlijk aanvallen op andere posts daarom. Ik vind het enkel muggenzifterij een metadiscussie te voeren over het feit dat de OP stelt dat moslims een voorkeurbehandeling krijgen uit een politieke correctheid. Het blijft schandalig dat IS-vrouwen teruggehaald worden en zelfs een portret krijgen over het lijden van de jezidi's heen. Laatst gewijzigd door Weyland : 17 juli 2021 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En bovendien staan ze elkaar naar het leven. Dat wordt netjes verhuld door een begrip als "meerdere stromingen".
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Over IS leer je toch iedere dag iets nieuws...
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is dan wel correct.
Citaat:
![]() |