![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Heb jij of een familielid ernstige (!) bijwerkingen gekregen van het vaccin? | |||
Ja, ik of iemand die ik ken heeft een ernstige aandoening gekregen van het vaccin. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 17,39% |
Ja, maar het is niet zeker of het aan het vaccin lag. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
Nee, ik en iedereen in mijn familie waarvan ik weet dat ze gevaccineerd zijn, zijn kerngezond. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 78,26% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Vermits we toch aan een hoog percentage gevaccineerden zitten vraag ik me af of hier mensen zijn die al serieuze bijwerkingen (ooginfarct, trombose, etc...) hebben gekregen. Want als we sommige draden hier zien zijn er allemaal hele hoge kansen en ernstige dingen. Sommigen denken zelfs dat meer dan de helft van de mensheid gaat uitsterven. Daarom breiden we zelfs uit: Jij of een familielid.
Ik verwacht een hele lange eerste balk als de antivaxxers gelijk hebben.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken iemand met een half verlamd gezicht, 10 minuten na het vaccin. Maar je zei jezelf of familie en dan is het voorlopig enkel mijn moeder die een kleine hersentrombose had enkele weken na de 2de spuit. We waren er echter te laat bij en nu willen ze het niet meer verder onderzoeken omdat ze er toch niets meer aan kunnen doen. Connectie met het vaccin is dus onbekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en daarvoor tweede shot geweigerd.
Ouderen reageren precies beter op die vaccins dan jongeren? Of is dat iets dat ik alleen opmerk? De klachten waren aan het hart.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 2 augustus 2021 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ouders zijn alvast niet ziek geweest, geen directe reactie op het vaccin die je veel meer ziet bij jongeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn echtgenote heeft een trombose in haar been gehad enkele dagen na haar 2e Pfizer gifspuit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vrouw haar zus dood na 4 dagen.
Haar broer nu zwaar invalid na zijn spuit. Verlies van alle kracht en zo. Mijn zus iets aan haar oren, heel pijnlijk naar ze zegt. Die is wel beter aan haar oren nu maar ook fel aan het verzwakken voor de rest.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 augustus 2021 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga een complementaire enquete organiseren, want er is hier een correlatie die moet blootgelegd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn broer is er een paar dagen ECHT niet goed van geweest. Maar, voorlopig, niets van blijvende aard.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn gebuur, ook een oudere man, heeft het een paar dagen lastig gehad.
Maar ik vermoed dat hij teveel aan de fles gaan hangen is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De helft van de mensen die ik ken, waaronder ikzelf, zijn er een paar dagen niet goed van geweest. Maar ik dacht dat het hier ging om ERNSTIGE bijwerkingen die U nadien met een handicap opzadelen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eigenaardig dat je die dingen niet ernstig neemt, maar dat je wel heel veel schrik hebt van corona, terwijl dat bij de meeste jongeren MINDER effect heeft dan het vaccin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zot jong. Gigantisch kleine kans op bijwerkingen, maar uw hele schoonfamilie is er invalid van geworden. En dan nog toevallig bij de familie van een ativaxxer. What are the odds zeg.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1ste Spuit , lichtstijve arm door de spuit zelf
![]() 2de Spuit , rien de knots ![]() En honger dat ik telkens had , ik heb toen goed gegeten !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 augustus 2021 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Mijn nonkel heeft MS en is sinds de vaccinatie sterk achteruit gegaan qua beweeglijkheid. Natuurlijk kan dat weeral afgestreden worden, maar zijn toestand voor de tweede vaccinatie (eerste was dus zonder gevolgen) is verslechterd. Ik gebruik dit zelden als argument tegen vaccinatie omdat het toch weggelachen wordt. En ergens vind ik het ook nog altijd een EIGEN keuze en verantwoordelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is het ganse dorp gestorven na de eerste spuit. Ik ben de enige overlevende.Nu gij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De twee laatste opties zijn voor U ! Laatst gewijzigd door patrickve : 2 augustus 2021 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1e spuit: wat pijn in de arm.
2e spuit: toch 2 dagen ziek geweest, enkele dafalgans moeten nemen. maar uiteraard geen blijvende gevolgen. Heel mijn familie is gevaccineerd, niemand heeft ergere bijwerkingen dan enkele dagen wat ziekjes, en al zeker geen permanente. Blijkbaar is dat enkel in families waar er antivaxers zitten dat er blijvende gevolgen zijn.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |