![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie zou jij dan bananen?
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat je gaan op mijn banaan...
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je dan bananen kunnen bananen en hou zou dat er dan uitzien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In extremis zou je u kunnen gaan afvragen wat er met de bananenboot gebeurd is.
Ik geloof, verkocht en afgebroken. (<-- niet zeker van) Foute boel???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 november 2021 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gaan met die banaan!!!
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wow, hoe klinken de werkwoordsvormen van bananen. Ovt, toekomde tijd, vvt enz...
Ik banaan Gij banaant Hij banaant Jullie bananen... Enz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Hoe krijg je in het ruim van een bananenboot de bananen recht? Gooi er een pruim tussen!!!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 november 2021 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Put your shead on my holder…”
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 23 november 2021 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() M'n vrouw en ik zijn naar de zoo geweest en hebben er gebanaand. Heerlijk was het, we kregen applaus van het aanwezige publiek. De dierenverzorgers en de directie vonden het minder leuk, we werden vriendelijk verzocht om te stoppen en het domein te verlaten.
Jaja, bananeren valt niet altijd in de smaak. Zou het graag eens in het parlement doen, zowel bij vrouwen als mannen. ???????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bananeren is het overvloedig toedienen van bananen aan primaten.
Stel je voor, al die parlementairen met hun bek vol banaan. Ne dikke foto op de frontpagina van de gazetten. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebanaand want hij banaande en iets van 't fokschaap.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilde ga straatbananen gast ?
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plagiaat verdomme! (zie een vroegere discussie ergens op deze site tussen Trick & ik.)
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik zou forumtrollen bananen van het forum
![]()
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer je gaat bananen met je banaan, zorg er dan voor dat je steeds een verse banaan bij hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebananiseerd?