Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2021, 12:52   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard Fort Europa (campagne Vlaams Belang).

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...edgdhp&pc=U531

"Fort Europa". Zo heet de campagne waarmee Vlaams Belang een dam wil opwerpen tegen de "migratiecrisis". In de brochure die de campagne ondersteunt, schuift de extreemrechtse partij vijftig beleidsvoorstellen naar voren die van dat 'Fort Europa' een feit moeten maken. "Niet uit haat voor mensen buiten onze grenzen, maar uit liefde voor de mensen binnen onze grenzen", zegt partijvoorzitter Tom Van Grieken.

Hiermee zegt Van Grieken wat veel mensen denken.
Dat hij dit de eerste jaren nooit goedgekeurd zal krijgen in Europa, dat zijn maar details.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2021, 13:01   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...edgdhp&pc=U531

"Fort Europa". Zo heet de campagne waarmee Vlaams Belang een dam wil opwerpen tegen de "migratiecrisis". In de brochure die de campagne ondersteunt, schuift de extreemrechtse partij vijftig beleidsvoorstellen naar voren die van dat 'Fort Europa' een feit moeten maken. "Niet uit haat voor mensen buiten onze grenzen, maar uit liefde voor de mensen binnen onze grenzen", zegt partijvoorzitter Tom Van Grieken.

Hiermee zegt Van Grieken wat veel mensen denken.
Dat hij dit de eerste jaren nooit goedgekeurd zal krijgen in Europa, dat zijn maar details.
Elk idee moet eerst wat rijpen. Nog wat meer criminaliteit, verkrachtingen en aanslagen en we zijn er.
Oud 1 december 2021, 19:46   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Het VB wil met de campagne "Fort Europa" de toestroom van veel gelukszoekers/illegalen de kop proberen in te drukken.

Op zich is het best een goed idee maar ik denk dat het wel op tegenstand gaat botsen.

Het wrange van de situatie is dat in een nieuwsuitzending men wist te vertellen dat er enorm véél werkgevers zijn die bij FEDASIL achter mogelijke arbeiders gaan zoeken.

Die bedrijven zou men zo een boete moeten geven om de toestroom in te dijken want anders gaat dat blijven duren.

Men zal dat weten uit te vegen met de woorden: "onze eigen mensen willen die taken niet meer doen"

Daar geloof ik dus de ballen van.

Misschien zien zij het als: "alles voor de vreemdelingen/aangespoelden niet voor eigen volk"

Zo kweek je toch tegenstand dacht ik???

In de latere nieuwsuitzendingen is er over gezwegen geweest, als vermoord.

p.s.

Zou men niet beter de boeren in ons land helpen alsook die mensen die na watersnood hun halve tot zelfs héle huis kwijt zijn dan de bootjesvaarders?

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 december 2021 om 20:04.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2021, 20:25   #4
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het VB wil met de campagne "Fort Europa" de toestroom van veel gelukszoekers/illegalen de kop proberen in te drukken.

Op zich is het best een goed idee maar ik denk dat het wel op tegenstand gaat botsen.

Het wrange van de situatie is dat in een nieuwsuitzending men wist te vertellen dat er enorm véél werkgevers zijn die bij FEDASIL achter mogelijke arbeiders gaan zoeken.

Die bedrijven zou men zo een boete moeten geven om de toestroom in te dijken want anders gaat dat blijven duren.

Men zal dat weten uit te vegen met de woorden: "onze eigen mensen willen die taken niet meer doen"

Daar geloof ik dus de ballen van.

Misschien zien zij het als: "alles voor de vreemdelingen/aangespoelden niet voor eigen volk"

Zo kweek je toch tegenstand dacht ik???

In de latere nieuwsuitzendingen is er over gezwegen geweest, als vermoord.

p.s.

Zou men niet beter de boeren in ons land helpen alsook die mensen die na watersnood hun halve tot zelfs héle huis kwijt zijn dan de bootjesvaarders?
Inderdaad, één van mijn buren gaat regelmatig naar Wallonië om er mensen te helpen.
Regelmatig vraagt ie dan ook om spullen, ik heb hem al verschillende keren kunnen helpen.

Maar eigenlijk zou dit niet mogen bestaan in zo'n welvarend land als België.

Als je dan leest dat er geld gesmeten wordt in andere landen ...
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be