![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hbvl.be/cnt/dmf20211207_94843315
Wie coronapas downloadde, loopt risico om rekeningen niet meer te krijgen zoals vroeger HBVL 8-12-2021 Heb je het voorbije jaar je coronacertificaat gedownload? Of heb je een kijkje genomen in ‘My e-box’, het digitale communicatiekanaal van de overheid? Pas dan op. Het zou kunnen dat je toestemming hebt gegeven om ‘My e-box’ te installeren. Zo ging je meteen ook akkoord dat de aangesloten overheidsdiensten voortaan alleen nog maar digitaal met jou communiceren en niet meer via papier. En die melding heeft niet iedereen gezien. In het Radio 2-programma De Inspecteur vertelden verschillende luisteraars hoe ze compleet uit de lucht vielen toen ze een aanmaning kregen omdat ze een belasting of boete nog niet hadden betaald. Ze hadden de eerste uitnodiging tot betaling gekregen in My e-box, die ze in het voorjaar installeerden om op de hoogte te worden gebracht wanneer ze aan de beurt waren voor hun coronavaccin en daarna om hun coronacertificaat te downloaden. “Maar de overheid gebruikt die mailbox voor nog zeer veel meer dan alleen maar corona”, zegt Laurence Mortier van de FOD Beleid en Ondersteuning. Is dit allemaal wel wettelijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- een email waarin staat dat er een nieuw document in mijn ebox zit - in die ebox staat dan alleen dat er een nieuw bericht in mijn minfin-box zit - in die minfin box staat alleen dat ik op een andere site van minfin moet aanloggen om het document dan toch eindelijk te kunnen zien. Meerwaarde van die ebox dus nul, alleen een extra hindernis. Voor zover ik weet is het ook niet mogelijk om nog te un-subscriben van die ebox. En als dat voor mij lastig is, ben ik er zeker van dat honderdduizenden mensen die minder onderlegd zijn de weg kwijt raken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 8 december 2021 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |