![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Curryworst speciaal met curry- of tomatenketchup? | |||
Curry! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 61,11% |
Tomaten! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Ik eet geen frikandel speciaal |
![]() ![]() ![]() |
5 | 27,78% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De keuze is eenvoudig, eet u een frikandel/curryworst speciaal met curry- of tomatenketchup?
Of wisselt u af?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 10 december 2021 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas, ik kan geen curryworsten eten, ik hou de eerste hap niet eens binnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zigeunersaus.
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hypersensitief zijn, dat is plezant zie...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lekker duurzaam ook, recyclage van afval. Goed voor de planeet. En met voldoende mayo, ketchup (curry natuurlijk ![]() Tip: proef je hem nog, moet er meer mayo, ketchup en ajuin op.
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De curry ketchup is niet overal in het land van dezelfde kwaliteit naar mijn smaak. Alhoewel beiden Duits van oorsprong is die in het oosten is beter. Lijkt wel alsof die niche markt verdeeld is tussen een paar merken in de horeca zonder noemenswaardige verschuivingen al minstens een paar decennia.
![]() Ik vind bovenstaand topmerk (Hela) ook niet terug in de supermarkten in het diepe Vlaanderen. Wel Zeisner. Een frikandel special is per definitie met curry ketchup in hard core frikadel special regios. ![]() Laatst gewijzigd door Bach : 10 december 2021 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die Zeisner nog niet de slechtste.
Maar wel enkel in de curry-uitvoering. Voor gewone ketchup blijven wij hier nog altijd bij de glazen Heinz flessen. Stond er trouwens vroeger genen ouwe vent op die Zeisner flessen? Even gegoogeld maar vind hem niet direct terug. In ieder geval: Curry --> Zeisner ![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met curryketchup , tartaar & ajuin
of Met curryketchup , hollandse mayonaise & ajuin of Met Curryketchup , pindasaus & ajuin
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Da' zijn eigenlijk den enigste 2 die ik lust !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik er overigens op wijzen dat een echte duitse (Berlijnse specialiteit) cury wurst niet hetzelfde is als de frikandel met curryketchup en rauwe ajuin dat wij hier eten ...
Ginder is dat een curryworst dus die op schijfjes wordt gesneden en zwemt in de curryketchup met daar curypoeder over. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |