![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er al studies over neushaar en de invloed ervan op corona ? Neushaar laten groeien tot hoeveel centimeter uit de neus of toch maar afdoen ? Mag men met lang neushaar het mondmasker even lang ophouden, minder lang of langer ? Kan er iemand de virologen mailen want ik heb hun e-mailadres niet en met de apocalyptische Omikronmuur die op ons afkomt wil ik toch wel weten wat ik best doe ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste levering mogen we tegen het einde van Q1 verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CoronaQ7 dus. Is dat niet wat laat ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan ik aandelen kopen van die fabriek? Het lijkt me een goede belegging.
Laatst gewijzigd door Onzijdig : 20 december 2021 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wilt ge aub even uwe voet oplichten
ge staat op mijn neushaar